THIS SEASONS FAVOURITES

adlinks
OLYMPUS DIGITAL CAMERA Tenkte at jeg endelig skulle dele noen fashion skatter med dere ♥ Det er jo så mye fint nå på høsten / vinteren. Fine stoffer og kvaliteter, mørke og lyse, digge farger, og fine snitt! Her er noen favoritter / favoritt kjøp fra garderoben min denne sesongen.

• Kjøp som både egner seg til hverdags og fest •

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA• Disse produktene finner du hos følgende merker / butikker •

Svarte pumps – Svarte booties – Svarte lave boots Acne – Blå boots Ganni – Veske Alexander Wang – Fake fur blå fra Gina Tricot – Grønn fake fur fra Envii – Frynsekjole fra H&M – Hvit langermet kjole Nelly – Sequin kjole H&M – Ullgenser Ganni – Hvit fake fur H&M – Sequin kjole i grønn fra HMxBalmain – Hvit skjorte H&M – Bluse Ganni – Blondekjole fra en butikk i Notting Hill


I tillegg til spissprodukter som jeg kaller det (som fine bluser, party kjoler, skjørt etc,) synes jeg det er veldig viktig å ha basic ting i garderoben, dette blir man ikke så fort lei av, og man kan kombinere det med alt. Mine tips til en fin basic garderobe kan feks være : En hvit skjorte, en grå/hvit eller beige ullgenser, en jeans, en skinnbukse eller tights, en hvit basic t-skjorte, et par svarte klassiske boots, en svart klassisk veske og en kåpe eller evt en fake fur i en farge man kan bruke både høst og vintersesong. Har du dette, har du alltid noe safe å kombinere antrekkene dine med. Når jeg er tvil på hva jeg vil ha på en dag, går jeg som alltid for jeans og en hvit skjorte – for det funker alltid!

• Kjøp som både egner seg til hverdags og fest •

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA• Disse produktene finner du hos følgende merker / butikker •

Jakke & Other Stories – Grønn v-genser Bik Bok – Grønn kjole Envii – Blå Jumpsuit NLYONE by Annette Haga – Veske YSL – Over the knee boots  – burgunder pumps – Bukse Envii


Andre ting jeg synes er viktig å ha, er en eller to enkle kjoler som du alltid føler deg vel i, og som du kan kombinere forskjellig fra gang til gang. Jeg har to litt løse favoritter med høy hals og lange armer. Disse smetter jeg alltid inn i om jeg er i tvil om hva jeg skal ha på meg. Ett eller flere par klassiske pumps er et must i garderoben, og med årene har jeg vel funnet ut at jeg alltid velger pumps fremover alt annet når jeg skal ut, eller bare pynte meg litt ekstra. Over the knee boots er også kjekt å ha, og disse kan man bruke både til jeans, tights, kjole og skjørt. I tillegg vil jeg også nevne en fin og god strikket jakke / cardigan, det går man aldri lei. Har man dette, kan man supplere med andre ting som man kan kombinere til nettopp disse produktene ♥

Håper dere fikk litt inspirasjon, og spør gjerne om dere lurer på noe! Dette var ihvertfall noen få tips til dere, flere har jo ønsket at jeg viser garderoben min, men det får vente til vi kommer oss på plass i den nye leiligheten. Der skal nemlig frøken Orvika kapre seg et helt klesrom, hurra!

16 kommentarer
    1. Hei!

      Jeg synes de svarte skinnpumpsene fra din egen skokolleksjon er lekre. 🙂 Med tanke på høyden og komforten, hvordan synes du pumpsene er å gå i?

      1. Hei, så hyggelig – ja jeg elsker de! Høyden er superfin, og jeg synes pumpsene er veldig gode på foten, lette og myke i skinnet 🙂 Klemmer

    2. Hei 🙂 Så mange fine plagg. Du har en kjempegin klesstil 😉 Hvor er den burgunderfargede buksen fra?

      1. Heia, tusen takk! Åh, glemte jeg å skrive det? 😀 IIk. Den er fra Envii 🙂 Steen og Strøm 4 etg!

    3. Åh, elsker slike innlegg, og med så mange fiine plagg! Veldig gøy med gode tips til klesplagg man kan bruke både til hverdags og fest. Da får de jo også bli brukt så mye mer! Takk for inspirasjon, nok en gang! Tommel opp for flere av disse 😀
      Stoor klem til deg <3

    4. Tommel opp for flere slike innlegg 😉 Supermorsomt å se yndlingsplaggene dine 😀

      Ha en knallgod helg <3

      Nuss fra S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg