– This house –

– Kosedress fra BIK BOK og tøfler fra Uggs – 
 
God lørdag dere ♥ Dere kan tro vi koser oss! Bergen altså, det er noe spesielt med denne byen. Vi kom oss ut til huset på Holmen i 7 tiden igår, etter å ha vært på åpningen av ADO arena, Gard har jo vært i svømmemiljøet i 20 år, så det var en selvfølge at jeg ble med han på åpningen av den ufattelig flotte arenaen. Vi fikk slappet skikkelig av her ute igår kveld, med lam, rødvin og tidlig i seng. Og idag pøser det ute, da er det ekstra godt å kose seg inne, se utover havet og høre regnet piske på ruten ♥ Poco er her med oss, og snart kommer Kari også utover. Må bare vise dere hvor kos vi har det her ute, dette skal bli en deilig helg.  – Fine huset –


Kjøkken- og utsikt fra kjøkken. 
Fineste trappen jeg vet om, elsker alt ved den. Og tøflene da, so cozy ♥
Er en liten linselus som sniker seg med på noen av bildene, også så fint oppstilt da. Bra jobbet Poco!

Nå må jeg faktisk få unna litt jobb, litt kjedelig at jeg ikke får helt fri denne helgen. Men sånn er det når man har mye på tapetet! Så tenker jeg å bake browniescookies, og ta meg en tur i skogen med Poco. Ikveld skal vi ha deilig sjømat- så det er bare å glede seg. Håper det blir opplett, slik vi kan ta oss en tur i boblebadet også ♥ Nyt lørdagen, håper dere har litt finere vær enn oss!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg