Things that make me happy when I am home

13054854_10157337821340355_675673629_oNå som vi er på Midsund, kjenner jeg bare hvordan skuldrene senker seg, og hvordan den friske, gode luften gjør godt for kropp og sjel! Levi elsker å være her også, nå har hun funnet seg ordentlig godt til rette, gullet mitt ♥ Fantastisk og ta seg en pause fra det hektiske by livet og bare rømme til landet. Glemmer ikke når jeg var yngre, kunne nesten ikke vente med å komme meg bort fra øya, hehe.. Mens nå, når jeg er voksen – setter jeg så umåtelig stor pris på at jeg har vokst opp nettopp her, og kan komme hit når enn jeg føler for det!

10 ting som gjør meg happy når jeg er hjemme //

• Søvnen jeg får når jeg er her. Den er nesten uslåelig, det er her og på Geilo jeg får den roen. Det er ikke en lyd utenfor, med mindre det er snakk om fuglekvitter da, og det overlever jeg, hehe. Helt magisk og legge seg, våkne opp og se ut soveromsvinduet til den nydeligste utsikten man kan få (i mine øyne)

• Roen jeg føler når jeg entrer huset. Her er det ingenting jeg må rekke, ingen møter jeg skal i, ikke noe jag mot klokken eller kamp mot tiden, her er det helt fredelig.

• Familie-måltidene og de gode samtalene. Og jeg tror nok ikke jeg er den eneste som føler det slik? Alltid godt og komme hjem til gjengen, catche up, le sammen, og nyte kvalitetstiden man har.

• Friheten Levi får når hun er her, hun er så happy puppy hun! Det er hun normalt vis også altså, hehe. Men å se henne spinne rundt på markene, løpe frem og tilbake etter godbiter, løpe etter pinner, og snuse på de nye omgivelsene. En tilværelse uten bånd er helt maaagisk for henne, og det gjør meg så glad å se!

IMG_5388

• Den fantastiske utsikten som jeg aldri går lei av, sjø, fjell, og grønne marker. Det setter man pris på når man normalt vis bor i byen altså, det er helt sikkert. Friheten til å gå ned til sjøen og stranda når jeg ønsker, og det tar meg under minuttet, er så godt!

• Å lade batteriene, det har alle godt av i blant. Og bare være, stoppe opp og tenke litt, samt gjør seg klar og lade batteriene til en ny periode i Oslo ♥

13016769_10157337821265355_1720224133_o

8 kommentarer
    1. Tenkte litt på det at du ønsker deg noen bilder i leiligheten og det at du får en sånn ro i sjelen når du er i nærheten av så fin natur. Hva med å ha noen skikkelig fine naturbilder? Kanskje det er mulig å finne et bilde av Midsund? Eller et annet, vakkert natursted. Jeg har noen naturbilder på veggen selv, og jeg synes det er så herlig. Ikke bare er de fine å se på, men når dagene er hektiske minner de meg på at jeg har muligheten til å trekke meg vekk fra byens kjas og mas i blandt 🙂

      1. Hei! Det har vi laget selv med gulvplanker fra Dinesen, og bordben fra Hay <3 Så har vi hvitoljet det 🙂 Klem

    2. Åa Levi er fremdeles en baby da! Selvom hun begynner å bli større! Nå er hun litt der hvor beina er for lange for kroppen og andre pubertets-tegn! Såå søt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg