They said yes!

Processed with VSCO with a5 presetHusband and wife! I love you ♥

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetEn gjeng med stolte forlovere!

Bryllupshelgen har vært noe for seg selv. Ingenting kan beskrive følelsen av å se sin beste venninne gifte seg med mannen hun elsker. Han som tar vare på henne og er hennes klippe i livet. Blir så glad av å se de to sammen, og nå som mann og kone. Dette er stort!

Vi har hygget oss fra begynnelse til slutt. Maria er en planlegger og kontrollfreak som meg, hehehe.. Og i bryllupet var det intet unntak, absolutt ingenting var overlatt til tilfeldighetene denne helgen. Hver en minste detalj var perfekt og gjennomtenkt til den minste detalj. For en drømmehelg. Dagen før, vielsen, festen, maten, musikken, menneskene, brudeparet, alt ♥ Lokalet de feiret dagen sin i var heeeelt magisk! Øygardshallen ute på Giske. Kuleste og fresheste lokalet jeg har sett på lenge!

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetSe på Maria. Er hun ikke utenomjordisk vakker? En fantastisk brud ♥ Og like vakker på innsiden som på utsiden, og det sier jo litt. Her er vi og tar bryllupsbildene på en nydelig strand rett ved lokalet. Det var perfekt location og perfekt lys! Gleder meg til å se resultatet.

Jeg var så heldig at jeg fikk æren av å være Maria sin forlover, og det gleder meg stort. Jeg fremførte Halleluja i kirken, og det gikk veldig fint! Til tross for at jeg var så nervøs at jeg ikke husker at jeg sang engang, hehehe.. De har filmet hele bryllupet, så jeg skal prøve å få lagt ut fremførelsen her på bloggen etterhvert. Holdt en tale til brudeparet og hadde laget en video med film, bilder, tekst og musikk som beskrev hvor mye Maria betyr for meg og hvordan hun er som person. Fantastisk som hun er!

Minner som aldri går i glemmeboken, en nydelig dag sammen med to vakre mennesker! Gratulerer nok en gang dere to! Her kommer bilder av antrekket mitt, som er en topp og skjørt fra Cecilie Melli. Er så utrolig fornøyd med dette antrekket. De spesialsydde skjørtet til meg for anledningen. Tusen takk Cecilie Melli og jentene ♥ (Antrekket er lånt)

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Før jeg reiste til Ålesund, fikset jeg håret mitt, så nå har jeg plutselig langt hår igjen. En venninne av meg, Birgit – fikset både meg og bruden på håret, og sminket Maria. Denne fletten er bare HELT RÅ. Det er en pull through braid! Flere bilder av den imorgen, skal se om jeg finner en video av hvordan man lager den også, for det vil jeg lære meg ♥

 

9 kommentarer
    1. For en fantastisk brudekjole! Kan du fortelle litt mer om den, om det er i orden for bruden såklart 🙂

    2. Bruden var bare helt nydelig! Utrolig fin kjole altså! har hun høye hæler på seg, eller er hun høyere enn brudgommen? 🙂 nydelig par 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg