These days

OLALALA – FOR noen dager, for noen jenter! Vi har altså hatt det så fint disse dagene at jeg ikke får satt ord på det. Kost oss både hjemme i huset, i bassenget, på takterrassen og ute på beachclubs, til lunsj, eller middager. Ordentlig kos og masse morro! Vi 8 jentene går så godt sammen også, og jeg er så glad i alle sammen! Alle er så fine på hver sine måter, og denne turen setter jeg både i hjertet og på hjernebarken. Og heldigvis også på kamerarullen. Og sangen som alltid kommer til å minne meg om denne turen ; Calvin Harris – Feels. Så feelgood!

Hun ene i gruppen fikk flyet sitt kansellert idag, så jeg bestemte meg for å bli igjen her – veldig spontant. Så fikk hun min billett! To timer før avgang viste det seg at det ikke gikk an å endre navn siden det var tur-retur billett så da fikk hun ikke brukt den likevel. Ingen av oss, haha!  Men jeg har sjekket inn på hotell og koser meg masse. Kjenner jo massevis av folk som er her så jeg skal storkose meg. Ingen videre planer, bare tar dag for dag – og det synes jeg er herlig! Ikveld blir det et bad og tidlig i seng med en god film. Og forhåpentligvis finner jeg sjokolade i minibaren. ELSK ♥

20 kommentarer

Siste innlegg