These are going with me ..

.. To the SUN!! IIIK! Leoparden fant jeg her / Den stripete fant jeg her Uflaksen var at jeg klarte å bestille bikinitoppene alt for store, buh.. Men jeg skal få de til på ett vis.. Gir meg ikke. PÅ SKAL DE. No matter what it takes .. Heheh . . Sol ser det ut som vi får også.. Upåklagelig .. Èn dag med overskyet er perfekt, da blir det Las Palmas og SHOPPING! Nå skal jeg snart til byen og gjøre noen siste ærend før turen, så skal jeg bruke resten av dagen til å pakke, skrubbe, barbere leggene, legge ny fresh neglelakk og bare kose meg. Imorgen skal jeg være uthvilt og klar til flyturen. Skrives senere idag :* Og så må jeg bare få si, at dere er veldig søte. Og at jeg ønsker dere en perfekt dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg