Them shoes

Uten navn-21I am IN LOVE with these shoes. Formen, FARGEN, og kvaliteten er bare heels fantastisk. Veldig deilig og mykt skinn, alder kjent maken – og er så fornøyd med mitt lille kupp i Dubai ♥

Skoene er fra Kurt Geiger //
Uten navn-30
Tattooen er fra Nora Norway

Uten navn-20Uten navn-17I tillegg fikk jeg tidenes fresheste klokke fra Triwa i posten idag (sponset) og den er bare helt nydelig synes jeg. Kan ikke huske sist jeg brukte klokke – men NÅ blir det andre boller. Klokken finner dere her. Armbåndet som også er en favoritt er fra Nora Norway ♥

Jeg fyker rundt om dagen, mye på agendaen og litt lite tid foran macen desverre. Imorgen er det duket for stor lanseringsfest for dem kommende kolleksjonen min, som blir lansert i butikker og på nett 17 April. Gleder meg helt enormt! Nå er det ikke lenge igjen altså.

Håper dere har det fint ♥

19 kommentarer
    1. Er de ikke litt trange? Jeg syntes ikke det så veldig fint ut på men skoene var aldeles nydelige i seg selv 🙂

    2. Lekre sko.. og den fargen bare elsker jeg!!!! MEN, det ser skikkelig vondt ut med tærne som krøller seg utenfor kanten på skoene.. kan umulig være godt, pluss at det ser jo litt fælt ut også……

    3. Hei ! Det virker at du for det meste ha god smak og kler deg fint, men jeg synes at det er så stygt når kvinner har slike sko på seg hvor man fortsatt kan se tærne som er presset in i skoene. Ufint etter min mening!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg