Them Choo’s

Wearing : Pumps Jimmy Choo | Pants Zara | Handbag Proenza Schouler | Sweater Zara | Jacket Arnie Says | Sunnies RayBan Innimellom slagene idag, møtte jeg Espen for å ta litt bilder, man må bare hjelpe hverandre før dagslyset forsvinner. Elsker julen og vinteren altså, men det er fryktelig synd at lyset forsvinner så tidlig. Ikke bare pga bildene, men rett og slett fordi jeg synes det er litt trist når det er mørkt. Merker det litt på enerigen! Liker best når det er lyst lenge, selv om jeg på en annen side elsker innekos med stearinglys og fyring i peisen. Nå er jeg hjemme en raskt tur for å pakke inn litt julegaver, før turen går videre på middag til Helen med jentene ♥ Hører rykter om kalkun på menyen, altsååå. Det gleder jeg meg til.  Viser dere flere bilder av antrekket imorgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg