TheBalm salg!

Jeg har lenge hatt TheBalm produkter fra Coverbrands som favoritter i sminkevesken. Og har brukt både highlighteren fra Mary-Lou og Nude-tude øyenskyggene til TheBalm over lengre tid nå, og er så fornøyd! I tillegg har jeg fått 3 nye favoritter til høsten.

The balm girls lipstick – i fargen Amanda Kissmylips
Leppestiften er perfekt farge til høsten nå, plommerød. Elsker fargen! I tillegg iser den på leppene når du har den på. Blushen gir veldig god farge, ikke ofte jeg finner blusher som gir ordentlig knall rosafarge. Og solpudderet er veldig naturlig, og gir en kjempefin glød. Spesiellt sammen med highlighteren.
Til venstre har jeg highlighter og solpudder (fint til hverdags) og til høyre har jeg på meg den plommerøde leppestiften (perfekt når man vil pynte seg litt ekstra..)
Om du vil se hele salget, kan du klikke deg inn her. Det er 20-50 % på alle produktene! Go wild!
(Annonse)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg