The winter is here

Hei hei hei! Har alle det fint ?? Poster et forhåndskrevet innlegg som jeg laget idag tidlig før jeg sprang ut gjennom dørene. I dag er det ENDA kaldere enn igår, og jeg mener det – jeeeg skal på photoshoot imorgen, UTE! ÆÆÆÆ, det blir kaldt, men utrolig spennende!! Jeg gleder meg sånn!! Får bare ta meg en god og varm dusj etterpå. Idag får jeg besøk av søte Tone, hun skal overnatte! Vi skal en liten tur innom pre-shoppingen av Jenny Skavlan, så skal vi bare være hjemme og kose oss. Tror jeg .. Man vet aldri :* Outfit idag .. Genser Gina Tricot // Bukse BIK BOK // Sko Jeffrey Campbells Jakke fra Zara // Veske modekungen Favourite watch som jeg kastet på meg i siste øyeblikk. Når jeg tenker meg om er den faktisk ikke stilt siden vi skulle stille klokken tilbake èn time. Haha, tydelig at denne klokken er til pynt :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg