The winners

Annonse / egen kolleksjon

FOR et engasjement i solbrille-konkurransen. Fantastisk! 1768 stk som har deltatt, helt herlig ♥ Jeg har kåret vinnerene som stakk av med de største premiene, nemlig 3 brillepar, 2 brillepar og 1 brillepar. Gratulerer til Maiken, Sandra og Anna! Hurra! Dere har fått mail fra Shades of Norway gutta. Superfint om dere tre kan ta bilde med brillene på og sende de til meg ♥ Da blir jeg glad!

Resten av dere har jo vunnet gavekort på 400,- som dere kan bruke til å handle solbrille-kolleksjonen. Alle skal ha fått gavekortet sitt på mail, de ble sendt ut på søndagskveld. Har du fått ditt? Gavekortet må brukes innen 20. August, så her må dere bare henge i. Skal dere mot all formodning IKKE ha fått gavekortet deres på mail, send meg en mail på [email protected], så fikser vi det. Kan være noen ikke har gått gjennom, det vet man jo aldri. (Vi fikk opp 17 feil meldinger på mailadressene deres også, så det er ihvertfall 17 av dere som ikke har fått gavekort. Send riktig adresse til meg)

Se så fine jenter med NUDE brillene, blir så stolt jeg ♥ Nude brillene får du kjøpt her. 

6F561947-C671-4531-8214-11546B365807Alle Solbrillene kan dere kjøpe her.  Round og Retro er på lager på mandag, så da blir de sendt ut til dere med én gang! (Mange spør om å få prøve brillene, det kan dere nå gjøre på SON sin stand, som dere finner i 3 etg, rom 311 på Norsk Moteforum, Skøyen.)

Ha en nydelig onsdag, her skinner solen. Deilig!!

SMIL Lene

3 kommentarer
    1. Jeg har allerede vært inne og kjøpt meg et par og gleder meg til de kommer i posten. Håper de kommer før jeg drar til London om en uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg