The winner

Utrolig mange bra grunner her til at dere skal vinne hairextensions. Synes alle fortjener å vinne! Skulle ønske jeg kunne dele ut til hver og èn av dere.  Men, det kunne bare bli èn. så nå har jeg, i samarbeid med  Locks & Bonds kåret den heldige vinneren! Jeg trenger så sårt extensions for her i huset er det tensions For lillebroder’n på fjorten er av den trassige sorten Han nekter å klippe håret og sparer på andre året Nå er håret hans snart blitt lenger enn mitt og derfor jeg trenger extensions så stakkars moder’n kan se forskjell på meg og broder’n Til dere som lurer på mye rundt dette med hairextensions, og hvilket hår jeg har – kan dere lese om det her og her. Haha, jeg holdt på å le meg ihjel! GRATULERER til Heidi! Du har fått en mail av meg. Ah – hair. Jeg har hatt clips en stund nå, men nå skal jeg ha microringer igjen. Venter til jeg er tilbake fra syden! Gleder meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg