The whole look : Powder pants

Wearing : Shoes Malene Birger | Pants here | Sweater Bik Bok | Coat Ganni | Handbag Proenza Schouler Earlybird! ♥ Gard vekker meg alltid for å si ha det når han drar klokken 05, jeg sovner jo alltid med én gang etter han har gått. Men ikke idag! Alt for mye oppe i hodet mitt som måtte gjøres, mye jobb før avreise til Lillehammer, så da var det bare å begynne. Koser meg dog under dynen, med macen på fanget. Men får gjort ekstremt mye disse morgentimene, deilig å dra på julebord når jeg vet at alt annet er under kontroll. God følelse! Ønsker dere en riktig god helg leserene mine. Setter veldig pris på dere! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg