The Solution

Reklame i samarbeid med Oslo Skin Lab / The Solution


For noen uker tilbake var jeg og tok en Skinskanning på huden min for å se hvordan hudtilstanden min er i dag. Da måler man blant annet rynkedybde, fuktighetsnivå, pigmentskader.

På nyåret skal jeg tilbake for å se hvilken effekt The Solution kollagenet har hatt på hudtilstanden min over et par måneder. Dette er veldig interessant nemlig!

Jeg har lært mye om kollagen og hvordan det både forebygger og reparerer rynker, i tillegg til å gjøre huden mer spenstig i ansiktet og på kroppen. Selv havner jeg nok mest i den første gruppen ettersom jeg ikke har så mange rynker enda. Akkurat dette kollagenpulveret fra Oslo Skin Lab er laget av 100% hydrolysert kollagen, og har dessuten solide studier som beviser effekt, og det er jo veldig bra.

Nå går vi jo inn i en hektisk periode før jul, gjerne med en god del stress, som igjen fører til lite søvn, man spiser mye usunt og det er masse julebord og julefester. Sånne perioder kan ha innvirkning på hudens kvalitet. Det merker man jo fort selv om man har sovet lite og vært ute, spist dårlig etc. Man merker jo forskjell og føler seg ikke like fin og fresh i huden! Da er det fint å være ekstra flink til og passe på å ta kollagen-pulver hver dag for å forebygge og reparere linjer og rynker i denne perioden. I tillegg til å drikke masse vann, prøve å sove litt ekstra når man kan, og spise sunt når man kan det. Viktig å finne en balanse i tiden som kommer nå ♥

Man vil jo føle seg fresh til en hver tid! Det er en deilig følelse.
Nå har jo jeg tatt The Solution over en lengre periode og derfor blir det spennende å ta en ny skinskanning for å se nøyaktig hvor mye inntaket har påvirket huden min!

Jeg blander kollagen-pulveret i så og si alt! Det mest vanlige er kaffe – eller Acai Energy (smoothie) som jeg drikker hver eneste gang etter trening. Jeg får det alltid i meg på morgenen. Det smaker jo absolutt ingenting! The Solution kan blandes både i mat og drikke – det viktigste er bare å få inn rutinen på at man skal ta det hver dag.

Siden jeg selv bruker The Solution, er jeg så heldig og kunne dele et fantastisk tilbud med dere! Ved første bestilling via denne linken får dere hele 65 % på første pakke med The Solution, og deretter 30 % på de neste leveringene. Det er viktig å ta vare på huden sin, også innenfra ♥

10 kommentarer
    1. Du har utrolig pen hud uten en “skramme”. Så det blir lite troverdig at du skal reklamere for ett produkt hvor man skulle se forskjell etter en periode. Jeg har lest motsatt…at kollagen i pulverform hjelper svært lite på hudkvaliteten. Når du refererer til forskning/studier bør du linke til dem også.

    2. Dette så spennende ut, gleder meg til å se om det har noe effekt 🙂
      Har du noe mer info om studien som er gjort, eventuell noe mer info om dokumentert effekt? Jeg er bittelitt skeptisk til om det fungerer, så hadde vært gøy å få lese mer om det 🙂

    3. Vil som de over her gjerne få se dokumentert effekt av dette produktet 🙂 Synes ikke det virker særlig troverdig dessverre

    4. Hei! Jeg lurer på om det er noen uavhengige som måler rynkedybden eller er det de samme som selger pulveret?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg