THE SHOE COLLECTION

Egenreklame

SUEDE SAND PUMPS
IMG_5390TAUPE LEATHER PUMPS
IMG_5387IMG_5388IMG_5389BLACK SUEDE PUMPS3564RED LEATHER PUMPS213-13-3BLACK SUEDE ANKLE BOOTS
IMG_5394IMG_5392Elevator series 3BURGUNDY LEATHER PUMPS
Chair Series 1- UpdatedIMG_5396HÅR / MAKEUP TALE RYPDAL EIDE – FOTO FREDERIC ESNAULT


Her er alle bildene av sko kolleksjonen! Endelig kan jeg vise den til dere. Jeg håper, håper, håper dere digger den! Selv klarer jeg nesten ikke vente til eventer, middager og fester hvor jeg kan gå i mitt eget design. Jeg blir så stolt! Og veldig spent på hvordan skoene blir mottatt hos dere? I tillegg til disse parene dere ser over her, kommer det også et par svarte pumps i skinn. Og …. Det er som sagt ett par sko til som forblir hemmelig frem til mandag! De er helt rå, så bare å glede seg ♥ Kolleksjonen blir solgt på nett 19. november kl 10.00. Mer informasjon om dette kommer, så stay tuned! Så gøy og endelig kunne få vise dere kolleksjonen.
NYT kvelden, klem fra meg!

50 kommentarer
    1. Gratulerer 😀 Kjempe fine sko altså. Utrolig hva du får til!! Eneste kjedelige er kanskje høyden på skoene, skulle vært ett alternativ som var litt lavere for oss høye jenter som ikke liker å bli enda høyere 😛

      1. Tusen takk :-* De som selges er i 10 cm mens disse på bildet er 12 🙂 Så håper du kan bruke 10 kanskje? 🙂

    2. Hei Lene! For noen nydelige sko. Stot av deg!! Men må bare spørre og håper virkelig jeg får svar. For en tid tilbake siden la du ut en oppskrift på snapchat og jeg har så lyst å lage det.. Det var noe nachos, jalapeno, pulled pork eller noe sånt… Skal lage det i morgen, fredag så håper du kunne lagt det ut en gang til eller bare svart her

      1. Tusen takk snille snille 🙂 <3 Ja, bare google Lene Orvik Pulled pork nachos så kommer den opp <3

    3. Superfine og elegante! *hjerteøyne* Well done!!! Ikke uten grunn forventningene har vært skyhøye! Har allerede sett meg ut to par, og har en liten ide(et lite håp) om det hemmelige paret som avsløres mandag, fingers crossed! Takk for tips til størrelse gjennom Sonia 😀 Skal være klar klokken 10 (sharp) jeg 😉

      Nuss fra S

      1. Tusen takk <3 Ser ut som det er skygge fra håret som gjør at det igjen ser ut som at jeg har en KJEMPEmuskel, haha 😉 😀

    4. Hei du. Kjempefin kolleksjon (og bilder) men du må be fotografen din om å redigere bildene litt mere profesjonelt så han/ du ikke blir avslørt. Man kan tydelig se at leggen din er gjort tynnere, spesielt på det nest siste bildet.

      1. Tusen takk Karina 🙂 Gud ja! Det ser jeg! IIIk 🙁 Jeg er ikke fan av redigerte bilder, bortsett fra filter, lys o.l – så dette går i mot mine verdier. Skal si ifra med en gang for å få de til å fikse det <3 Klemmer

    5. Wow. Elsker de røde pumpsene. Så lekre. Har nesten ikke ord for hvor vakker du er Lene. Dette er jo ekte kunst. PS neste prosjekt. Portrettbilder by Lene Orvik.

      1. Så bra! Kjekt og høre 🙂 Snill du er altså, tuuusen takk! Haha, skjønning. Portrettbilder du 😀 Hihi

    6. Helighet for noen lekkre bilder og døds fin sko kolleksjon 🙂 Hva du ikke får til, GRATULERER:-))) Ikke rart du er stolt, det har du god grunn til å være flinke deg 🙂 Tusen takk for masse ny parfyme inspirasjon, det trengte jeg nå! Ly kke til med events, jobb og alt du puster på med 😉 Klem til deg

      1. Takk Anita 🙂 Men så bra du fikk litt inspo 🙂 Hyggelig og høre 🙂 Takk for det! Pusler på jeg vet du 🙂 Hehe. God helg!!

    7. Flotte, fine og inspirerende deg! Hvor er kjolen med en skulder fra? Råfin!! Du er et talent jeg heier på 🙂 Gjennomført, flott kolleksjon!!!

    8. Wow for en rålekker kolleksjon!!! Har satt min elsk på de røde og burgunder pumpsene, så håper virkelig jeg klarer å kapre meg dem!! 😀 Meget stolt av deg, du er best! Nyyyt helgen Lene <3

    9. Flotte Lene! Så utrolig vakker! Du minner meg litt om en norsk Carrie, du er et flott forbilde og har en helt fantastisk kles stil som inspirerer hver dag 😀 <3

    10. Hei Lene!
      Nydelige sko, håper jeg rekker å få tak i et par!
      Men hvor er kjolen med en arm i fra om jeg kan spørre? 🙂

    11. Hei Lene, disse skoene er såå fine, håper jeg rekker å kjøpe et par. De ligner jo litt på de fra kurt geiger som du har – som jeg har så lyst på. Jeg har to spm, jeg bruker 37-37 i høyhelte, er disse normale i strl hvis jeg feks bruker 38 i zara sko, bør jeg da kjøpe 38 i disse? lurer også på om det er mulig å returnere om de ikke skulle passe? vet du om de er ca like høye som de fra kurt geiger?

      1. Hei, de er 10 cm, tror Kurt G er samme ja 🙂 De er normale i str, jeg har 37 og bruker det til vanlig, så da tror jeg du må ha 38 🙂 Kan returnere <3 Klem

    12. Hei.
      Lurer på hvor kjolen du har på deg på det bilde du ligger på senga. Den mørke med belte? Kjempefine bilder! Hadde blitt veldig takknemlig for svar. God helg

    13. Kjempefin kolleksjon!! Må få tak i ett eller to par 😀 Jeg bare lurer også på hvor den svart, hvite cardiganen på det første bildet er fra? 😀

    14. Bestilte sko fra dere i sommer og de kom aldri…Jeg har kontaktet dere og ble fortalt at skoene ble sendt på nytt da den opprinnelige pakken ikke kunne spores. De er fortsatt ikke mottatt og jeg kommer ikke i kontakt med noen på “kundeservice”…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg