The safest thing in spring

Processed with VSCOcam with hb1 presetJeans and a t-shirt – mix it with pumps or sneakers ♥

I mangel på fritid og tid generelt disse dagene, blir det ikke mye tid til å ta bilder ute. Enten løper jeg fra sted til sted, bærer på noe, snakker i telefoner med arbeidere og leveransefolk, ellers har jeg Levi og en bæsjepose på slep, hehehe. Håper på forståelse og at dere vil holde ut litt til?

Jeg har fått satt sammen et nytt antrekk, som jeg gleder meg til å bruke når jeg endelig får tid til å freshe meg litt ekstra! Nå går det i treningsklær og uggs for det meste, det enkle er ofte det beste når man stresser og styrer. Det er jo så vårlig i Oslo om dagen, og jeg gleder meg enda mer til våren kicker ordentlig inn. Endelig! Lettere plagg, jeans og høye hæler, t-shirts, tynnere jakker, solbriller.. Jeg tror en av mine favorittkomboer denne våren blir jeans, pumps og tshirt. Det er så edgy, chill og sexy på samme tid? Så kan man lett bytte ut pumpsene med et par freshe sneakers, og antrekket er fortsatt kult! ♥

Processed with VSCOcam with hb1 presetProcessed with VSCOcam with hb1 presetProcessed with VSCOcam with hb1 presetProcessed with VSCOcam with hb1 presetProcessed with VSCOcam with hb1 presetJeanst-shirtjakkepumps

Nå kommer Gard snart og tar over Levi. Hun ligger her og har skikkelig nap-time. Inne i sin 2 time hun, sliten jenta vår ♥ Aktive dager! Jeg skal ned i leiligheten og vaske over gulvene før hvit-oljingen imorgen. Blir nok ikke innflytting før lørdag, om vi er heldig.. Phew.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg