The power is yours

LeneBLUEeyesSB12Her er resultatet fra forrige ukes shoot med SB12. Bildet jeg tok i studio skulle ose av selvtillitt, en litt sånn “the power is yours” feeling. Grunnen til shooten er for å spre budskapet om hvordan man kan øke selvtillitten sin.

For de som ikke vet hva SB12 er, så er dette munnpleiemiddel, og boost (tyggis) som gir frisk og digg pust. God ånde gir jo automatisk bedre selvfølelse, man er jo ofte i kontakt med andre mennesker i løpet av en dag, og da er det godt å føle seg komfortabel, right? 1 min skylling med SB12, gir en automatisk god selvfølelse utover dagen.

Love these products on my bathroomself ♥

Uten navn-60Jeg har blitt utfordret meg til å dele mine 3 beste tips på hvordan man kan booste sin egen selvtillitt. Man må jo lære seg å tåle litt når man blogger, og man blir ganske hardhudet med årene. Har jo lært meg hvordan jeg skal takle kritikk, holde selvtillitten oppe og ikke la det gå inn på meg. Det har aldri vært noen fare for det da, siden jeg har sånne snille lesere som dere ♥ Her kommer likevel mine beste tips til dere, for en bedre selvtillitt!
Uten navn-671. Ha tro på deg selv. Ikke la noen tråkke på deg under noen omstendigheter.. Du, og dine nærmeste vet hvordan du er, og hva du er god for. Aldri la noen få deg til å føle deg mindre verdt. For det er du IKKE.

2. Minn deg selv på dine positive egenskaper. Skriv en liste med alle dine positive egenskaper, og heng den på kjøleskapet. Dermed vil du bli minnet på de hver eneste dag.

3. Ta til deg komplimenter. Ofte vil man ikke høre, man benekter heller. Ta de til deg, skriv de på en lapp – og ta frem lappen når du har en dårlig dag. Vær flink å gi komplimenter til andre også, det gjør at du selv føler deg bedre.

Konkurranse //

Ved å ta et kult bilde av deg selv som viser confident – kan du vinne en selvtillitsboost i form av en photoshoot med den superhotte fotografen (som også har tatt mitt bilde) AKAM1K3, samt styling med stylist. Delta i den coole konkurransen her.

Lykke til ♥

10 kommentarer
    1. Herregud Lene, du er SÅ fin!! Og for en inspirasjon du er. Har også vært veldig gøy å lese bloggen i det siste, i og med at jeg skal til New York om et par måneder 😀 Også synes jeg du har verdens fineste hårfarge! Skal få frisøren min til å lage helt lik farge på mitt hår(haha).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg