The perfect yellow dress

 
Kjole fra By Marlene Birger – Sko Topshop – Veske YSL  – Øredobber H&M

Denne kjolen er like fin pyntet, som nedtonet- og jeg kan gjerne bruke denne til skinnjakke og sandaler, eller faktisk hvite sneakers. Elsker fargen, kvaliteten og mønsteret – dette blir en favoritt fremover. Under ser dere bilde av meg og Espen på vei inn på VG – lista på lørdag ♥ (Ps – her ser dere gløden fra Body Blur som jeg har i ansiktet. Genialt!)

 Ha en nydelig og solrik tirsdag, jeg våknet at solen i ansiktet idag – så deilig start på dagen! Nå er det Frognerseteren med Levi og Gard som står for tur, siden det ikke ble tur i går pga jobb ♥ Men jeg og Levi var på Sognsvann på morgenen vi to, elsker tur med henne!

8 kommentarer
    1. Hvilke andre sminke produkter har du i fjeset utenom body bluren? De samme som i sminkevideoen? Sååå fint<3

      1. Hei, hmmm ja, en øyenskygge og litt solpudder bare 🙂 Og leppestift! Men det er NYX øyenskyggen og Whirl fra MAC 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg