THE PERFECT MEAL

Om du vil overraske mannen, kjæresten, en god venn eller en date? Da har jeg oppskriften, bokstavlig talt. (Don’t worry, dette er også en rett for oss jentene..) Men det er noe med disse guttene og denne type mat. Gi han en øl mens han venter, og en til maten, så skal du ikke tvile på at du har en fornøyd mann når måltidet er over.

Jeg fikk inspirasjon til denne retten da vi var i London i helgen, vi endte opp med å spise lunsj på en engelsk bar i en sidegate på Oxford Street, og det angrer vi ikke på. I går laget jeg denne retten til meg og Gard til middag, og han elsket det, jeg også da. Men jeg har jo smakt det før!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA– Det er så enkelt. Gjort på få strakser –

Det første du gjør er å sette kjøttet i ovnen, i ca 25 minutter
Lag guacamole av avocado, lime, salt, pepper, hvitløk. Sett den på kjøl mens du lager resten.
Legg nachosene utover i en ildfast form, riv osten og strø over. Når kjøttet er klart, river du det fra hverandre i biter med kniv og gaffel og blander det godt sammen med BBQ – saus. Du kan gjerne overdrive litt. (Alle gutter elsker BBQ – saus. Am I right?) Til slutt legger du kjøttet over i en fin “stripe” på midten. Dette gjør at chipsen og osten under blir supersprø, og du får en enda bedre smak på retten. Topp det hele med jalapenos før du setter det i ovnen til osten har smeltet. Serveres med rømme,  hjemmelaget guacamole og salsa ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPA074437PA074439PA074440-2PA074443Dette er jo en perfekt rett til helgen, dere! Bare og komme seg på butikken!

SMIL fra meg ♥

2 kommentarer
    1. Oi, dette så digg ut. Må prøves i helga 🙂 Hvilken BBQ-saus og Salsa bruker du? God helg til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg