The perfect little red dress

Annonse / kjolen er sponset

Hei dere! Jeg har vært i Gøteborg idag, tidlig opp for å fly propellfly! Og nå sitter jeg på flyplassen og venter på flyet hjem igjen. Begynt å jobbe på et spennende prosjekt som jeg gleder meg til å dele med dere i 2018. Tror dere kommer til å like det. I mellomtiden vil jeg dele denne nydelige røde kjolen med dere. Jeg virkelig elsker den! Perfekt nå til jul og nyttår ♥ Jeg har den både i hvit og svart fra før og ble så glad da den kom inn i vinrød og mosegrønn hos Kouture på Arkaden. Denne er, som dere ser både utringet og trang, men den er ikke alt for kort heldigvis. Til sånne type kjoler, synes jeg det mest klassisk å kjøre håret stramt bak, med spisse pumps og en lang kåpe til! Da er med “avkledd” men på en classy måte ♥ Mange av dere har spurt etter denne på instastory så da tenkte jeg å dele den med dere.

Øredobbene er fra HM. Synes kanskje disse ble litt over the top ift kjolen, så egentlig ville jeg gått for noen i gull ♥

Ønsker dere en fin torsdag, når jeg kommer hjem skal jeg på middag med Espen. Vi skal teste Kolonialen på Bislett som jeg har hørt så mye bra om! Spent ♥

9 kommentarer
    1. Gleder meg til å høre hva du jobber med. Wow, for en lekker kjole. Du ser fantastisk ut. Selv er jeg gravid, så denne julen blir nok antrekket litt enkelt.

    2. Så flott du er! Kan du vise sofaen? Jeg får ikke det rette inntrykk av den. Ryggen ser så skrå ut på dette bildet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg