– The perfect jeans –

– Love this – Hentet ut et par nye høststøveletter/boots på Zara igår som jeg har bestilt på nettet, de er så fine ♥ Og i samme slengen kjøpte jeg med meg en jeans som jeg bare synes var så utrolig fin. Enkel, mellomfarget vask, og litt kort i beina- perfekt for meg som ikke er så lang. Og den satt som et skudd, ikke ofte man finner jeans som man blir så fornøyd med. Hadde Alex (kompisen ti Gard) over på middag igår, hvor jeg laget Moules Frites- og etter middag tok vi tre oss en tur på Løkka, både på Tea Lounge og en tur innom Aku Aku, og da synes jeg jeans, hæler og en enkel singlet kombinert med skinnjakke passet bra. Digg å gå “på byen” med jeans for en gangsskyld.  WEARING : Jeans Zara Shoes Kouture – her (Sponset) Singlet Bik Bok Vet dere hva jeg skal nå? Nå skal jeg på SPA! Ååå, jeg gleder meg ihjel nå altså. Jeg og Malene kjøpte spabehandling til vår kjære Helen i bursdagsgave, så nå skal vi spa’e oss, bade, få massasje og bare NYTE. Akkurat det jeg trenger idag. Artesia- here we come! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg