The perfect highlighter

Jeg har funnet min nye bestevenn! Jeg har faktisk aldri prøvd highlighter før, men har nå testet denne fra coverbrands i noen dager. Og jeg er faktisk allerede hektet. Den er så nydelig å bruke både som øyenskygge, og på kinnbeina. Man kan også sveipe den over hele ansiktet for å få en siste touch, men det har jeg ikke prøvd selv enda. Den gir både kjempefin glød og shimmer. Og så holder den seg utrolig godt på huden. Veldig fin til hverdags øyenskygge, om man vil gå for en naturlig look. Også fin å bruke under øyenbrynsbenet for å forstørre øyepartiet. Så lang er favoritten å bruke den på kinnbeina, før jeg legger på solpudder eller rouge. Her har jeg lagt den på hele øyelokket, og øverst på kinnbeinet. Den gir en utrolig fin glød synes jeg. Hva synes dere? Dere får blant annet kjøpt den her, og den er ikke så dyr heller – med tanke på hvor gode resultater den gir. Noen som har den selv, kanskje ? (Dette er et reklamebasert innlegg.. ) Jeg har forresten skrevet ett nytt innlegg for blogit. “Kjoledilla” Les det her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg