The perfect everyday bag

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetEveryday bag ♥

God mandags morgen! Idag går det i ett, først til tannlegen for å fjerne sting, deretter møter fra 11 til sent i kveld, så nå skal jeg komme meg avgårde på trening, dusje der og dra direkte videre i møter på United Influencers. Mye spennende på agendaen idag. Er så inspirert og giret, og gleder meg over hver den minste detalj når det kommer til planer for fremtiden ♥

Forrige uke kom jeg over denne fantastiske everyday bagen! Akkurat hva jeg trengte, og har trengt lenge egentlig, bare ikke makket meg til å kjøpe en. Perfekt å bruke til trening, helgeturer, overnatting, eller rett og slett en dag du bare har ufattelig mye drass med deg (som jeg ofte har, og ender opp med alt for mange poser og en stappfull veske, kaos..) I tillegg er den faktisk fin, og passer til hvert et antrekk du måtte ha på deg, om det er treningsklær, joggeklær eller vanlige klær. Fin er den til uansett!

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset
Den koster bare 399,- noe jeg ikke synes er ille i det hele tatt! Kjøpte den på Eger ♥

Jeg har pakket bagen min for en lang dag. Med mac, briller, treningstøy, parfyme, tørrshampoo etc. Greit å bare få pakket alt i ett! Og det er faktisk utrolig hvor mye det er plass til i en sånn bag! Den finnes i flere størrelser tror jeg, og i toalett-veske også. bare et lite tips ♥

Processed with VSCO with a5 preset  Processed with VSCO with a5 preset

Fin mandag til dere alle!

24 kommentarer
    1. Helt perfekt bag! Husker du hva den heter? Lette etter den på nette, men det var litt vanskelig å se hvilken modell du har..

      1. Hmmm, neei! Det aner jeg ikke. Helt svart med beige logo, ganske stor str. Men aner ikke hva den heter, har du noen linker? Så kan jeg se!

      2. Den er fra det danske mærke Day og hedder Gweneth bag 🙂 I danmark koster den bare 299 og findes i MASSE forskellige farver, størrelser og former, måske du kan spare lidt penge ved at købe på dansk netside 🙂

        Fortsat god dag. Hilsen en stor DAY-fan <3 😉

    2. Hei
      Bestilte noe sko fra kolleksjonen din for en uke siden og enda ikke mottat noe, prøvd å både ringe å sende mail ang dette men ikke fått noe svar ? Hvem/hvor kan jeg henvende meg ??

      Håper du gidder å svare ?

      Mvh Cathrine

      1. Hei, å?? Snakket med de før idag og alt skulle vært sendt ut! Man skal kunne henvende seg til nummeret som står.. Merkelig 🙁 Kan du ikke sende meg en mail med fullt navn? Så skal jeg sjekke opp for deg 🙂

    3. Trener du bare i sportsbh inne på senteret? Mener du la ut et bilde tidligere du stod på mølle og løp i kun sports bh. Eller var det på snap? Er det “vanlig” kleskode på treningssenter ned i Oslo

      Ha en fin dag!

    4. Hei Lene. Et spørsmål litt på siden som gjelder oppussingen din. Jeg elsker den grønne fargen og nå lurer jeg på hvilken farge du har brukt bak den hvite peisen din? Takknemlig for svar.

    5. Hei Lene!
      Savner en “Pin it”-knapp på innleggene dine. Du er jo såå inspirerende med vakre bilder og det hele! Det er mye på bloggen din som ville gått rett i inspo-mappen min for å si det sånn (Om ikke den allerede finnes og jeg bare er blind da.. Det er jo også en mulighet)

    6. Perfekt med tipset om reiseveska nå! Løp rett på butikken for å kjøpe, passer perfekt når man skal sitte i over 15 timer på fly og må ha endel i veska! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg