– The perf Teddy –


♥ Altså nå er det begynt og blitt så kaldt ute, at det er bare å dra frem både lue, skjerf og tykke jakker. Liker det ♥ Og i den anledning, fikk jeg kapret meg den deiligste Teddyjakken. Har sett på den en stund, men liksom ikke helt trengt den siden været har vært så mildt, men nååå var det endelig på tide å få den i hus. Love it!
Hvor fin er ikke denne? Jeg elsker jo store oversized jakker, som jeg bare kan forsvinne i- så jeg tok den i medium.
Jakken er fra Arnie Says ♥ Det her er tre av mine favorittprodukter denne høsten, altså her er det bare å pakke seg inn, dra luen over ørene og trakke ned i digge Mou’s. 

Lue FWSS
Mou Kouture Jakken fra Arnie Says, er jo litt dyr- og ganske utsolgt overalt. Tenkte jeg skulle vise dere noen nydelige teddyjakker som er litt rimeligere ♥
Brun teddy her 
Suede + teddy her
Teddy med glidelås her 
Off white teddy her
Teddyvest her
 (Adlinks) Nå er det pizzakveld her hjemme, utrolig hvor gode pizzaer man får av speltlomper, kjøttdeig, pølser, hjemmelagettomatsaus og masse annet digg. Så er det jo både Masterchef og Farmen på tv ikveld, glede seg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg