The Party

Hei mandag! Takk for fine tilbakemeldinger på de to siste vloggene mine. Mersmak altså, er så gøy når dere er engasjerte! Jeg har endelig fått bildene fra bursdagen,og tenkte jeg kunne dele noen med dere. For en kveld, helt magisk. Savn. Er så kos med sånne kvelder som setter seg rett i hjertet  ♥

_DSC8868Dette digge kakebordet i ekte great gatsby stil – er laget av Ingrid fra Hancock. De er helt RÅ. Både på smak og dekor. Love it ♥ Råeste bordet jeg har sett, og akkurat sånn jeg så det for meg.

Den fantastisk magiske dekorasjonen er det damene i Festligeting som har stått for. 200 ballonger, gullgardiner, bokstav ballonger – you name it. Det hadde aldri blitt ordentlig Great Gatsby uten all denne fantastiske pynten! Takk for hjelpen ♥
_DSC8922_DSC8893_DSC9000

Fine venner ♥_DSC8882_DSC8897_DSC8900_DSC8903_DSC8904_DSC8912_DSC8927_DSC8937_DSC8944_DSC8953-2 _DSC8954_DSC9019_DSC9127_DSC9112_DSC9028_DSC9047_DSC9056_DSC9078_DSC9092_DSC9095_DSC9101_DSC9114_DSC9123_DSC9130_DSC9133_DSC9167_DSC9169_DSC9188Kjolen min er lånt fra Cecilie Melli ♥

Bildene er tatt av Frode Vestgarden, takk for alle de fine bildene, Frode!

Jeg har langt over 200 bilder, hehe – men det hadde blitt et litt vel langt innlegg! Venter på video også etterhvert.

 

Klem fra kontoret #blåmandag!

31 kommentarer
    1. Så kjekt at du deler så masse med oss. Kanon stilig fest <3 Spørsmål, hvor kjøpte du den røde chokeren din? ME want;) Trykker meg innom bloggen din hver eneste dag for inspirasjon! Du er super flink, ønsker deg alt godt!

    2. Ser helt magisk ut! Virkelig minne for livet <3

      Ser eks-kjæresten din var tilstede. Veldig positivt å se at dere har et såpass bra forhold til hverandre etter bruddet at dere kan feire hverandres jubileum 🙂 Han virker som en fantastisk mann… Aldri for sent å snu <3

      Ha en fin dag <3

    3. Hei fine Lene!
      Du er så inspirerende og skjønn, en fryd å klikke innom bloggen din <3
      Jeg lurer på en ting, vi har kjøpt nytt hus og jeg har sett lott på messing til både kjøkken og bad (blandebatterier osv). Jeg ser at det står at messing blir til patina med tiden, noe som jo ikke er så veldig pent 😛 det jeg lurer på er hvor lang tid det tar før det skjer, og om man kan vedlikeholde på noen måte slik at det ikke skjer? Og er du fornøyd med at du valgte messing, ville du valgt det igjen?

      Ønsker deg en strålende mandag, selvom den er blå! Hihi

      Klem

      1. Takk 🙂 Jeg er litt usikker på om jeg hadde valgt det igjen, det blir fort stygt på et vis dessverre 🙁 Kan jo bruke messing puss men.. Jeg hadde valgt svart eller sølv/krom! 😀

    4. For en fest! Og for en kjole! Gøy å feire et rundt tall med en stor feiring. Og veldig kjekt å se at 30 er ingen alder (nærmer meg det selv). Du er et vakkert og inspirerende vesen!

      Kunne ikke unngå å legge merke til at Gard var der, har dere tatt opp igjen kontakten? Kanskje jeg har missforstått men trodde ikke dere hadde så mye kontakt..

      1. Veldig gøy! Alder er bare et tall! 😀 Takk snille. Vi er venner ja 🙂 Har jo Levi sammen og 🙂

    5. Kjempegøy å se de fine bildene! 🙂 Lurer på om du kanskje kunne delt litt mer av treningsrutinene dine? Hvilke øvelser du gjør og sånt:) Er inn i min 8.treningsuke, men merker ingen forskjell, så sliter litt med motivasjonen! Men du ser aaaamazing ut, så del kunnskapen med oss

      1. Hei! Jeg skal høre med Jobbsprek om jeg kan få dele programmet 🙂 Husk at maten man spiser har mye og si. Spise sunt, men mye er viktig!

    6. Gaaard 😀 Så utrolig kos at dere har klart å bevare vennskapet! Du ser helt fantastisk ut, og det virker som det var en magisk kveld <3

    7. Så gøy at Malene har på kjolen fra din kolleksjon 🙂 !! Hun så kjempeflott ut i den! Malene var en veldig dyktig frisør og hyggelig jente fra den tia jeg gikk på Pikasso.
      Flotte bilder fra festen, det må ha vært så gøy! En minneverdig kveld 🙂
      Men du, kan vi få høre litt mer Misund dialekt i neste innlegg?

      1. Jaaa hun var så fin 🙂 Veldig skjønn <3 Haha jeg klarer ikke snakke det lengre 😀 Helt sant!

    8. Mulig du begynner å bli lei av at folk sier det, men jeg klarer ikke dy meg: du og Gard please ❤❤

      Veldig hyggelig at dere er gode venner i det minste 🙂

    9. Jeg vil beklage meg Lene. Har skrevet et par ufine kommentarer tidligere , skremmende hvordan nettet kan endre oss, plutselig sitter man og skriver ting man aldri ville sagt ellers , noen gang. Unnskyld, selv om du ikke husker hva eller naar.. bare vil si beklager likevel. Jeg onsker ikke aa vaere en av de tragisk bitre kjerringene paa nett.

      Veldig inspirerende og kul fest! Du bringer glam og litt Hollywood inn i folks hverdag. Dette var faktisk kult, herlig antrekk paa deg .

    10. Hei, vakre Lene!
      Jeg har et spørsmål som ikke er relatert til innlegget. Soverommet ditt har virkelig inspirert meg (mulig du har gjort noen endringer siden september), men jeg har tenkt til å male mitt eget i St. Pauls blue 🙂 Syns det passet fint med Malm-seng fra Ikea (selv om flere kritiserer de sengene, ser jeg på tidligere innlegg, hehe), men hva tenker du om nattbord? Eventuelt, er det noen mulighet for å se hvordan soverommet ditt ser ut nå, om du har gått en annen vei med seng?
      Hilsen Elise

      1. Hei! Jeg har malm! Hadde gått for hvite minimalistiske nattbord, eller to svarte enkle fra Hay eller Ferm Living 🙂 Stor klem!

    11. Helt awesome fest! 😀
      Vet ikke om du vil si det, men lurer på hva prisen på en slik fest kommer på?
      Blir 30 om to år og jeg også har lyst å ha en svær temafest som det der 😀

      1. Hei! Det koster en del! Pynt, kakebord, middag, en på bongo og en på sax samtidig som jeg hadde 3 dansejenter +++ Så da.. Det blir en del til sammen. Men veldig verdt det 🙂

    12. Var Jørgen også i selskapet, eller har dere null kontakt? Og hadde du og Gard like god kontakt når du var i forholdet?:)

    13. Gard!! fantastisk å se han igjen, ahh! Holder fortsatt et lite håp om at dere to skal finne tilbake til hverandre. Likte Jørgen, men Gard, han virker som en skikkelig jordnær og fantastisk mann!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg