The party – VBA – Part Two

Alle finalistene ble invitert på Pre-party sammen med Vixen på Hotel Continental, hvor vi fikk fingermat og bobler i glasset. God stemning kan man si, noe som bildene under viser ♥




På vei til Christiania Theater for VBA med denne herlige gjengen ♥



Meg og fineste Glenn på presseveggen ♥


Godjentene mine var også der! ♥

Så mange verdige vinnere igår, min kjære venn Espen vant Årets Herreblogg, og DET fortjener han så mye! Herlige Marna (Komikerfrue) Polliani, Camilla Phil, Celine, og Kristin Gjelsvik er blant noen av vinnerene som vant igår – jeg heier på alle sammen!!

En utrolig morsom kveld, men etter prisutdelingen var det rett i en taxi og hjem til kjæresten og sengen på denne jenta, ble ikke noe afterparty på meg da jeg måtte opp tidlig idag å få gjort unna både det ene og det andre. Ikke lenge til avreise til selveste Dubai nå, så viktig at jeg ligger litt frempå, slik jeg kan unne meg litt fri når jeg er der ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg