– The Opera –



Kjole Zara Jeg og Gard har vært på Operataket i fineværet idag, hatt hele 27,5 grader i skyggen! Fantastisk ♥ Når jeg får tatt antrekksbilder i sånne omgivelser biir jeg helt frelst, bildene blir så lyse og fine. Og jeg blir så inspirert! Gjett om jeg helst har lyst til å ta bilder her hver eneste dag? Hvitt, hvitt, hvitt. Elsker det. Ser for meg en superspennende shoot her snarest! 
– Todays details –
 



Solbriller Ray Ban – Veske Proenza Schouler – Cuff Zara – Ringer H&M
Likte dere antrekket? 
Nå skal vi grille og bare slappe av hjemme ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg