The most perfect travel outfit

Uten navn-66
Få dager igjen til avreise! Kribler i magen til Dubai. Gleder meg innmari ♥ Noe av det jeg setter som pri én når jeg reiser, er å reise komfortabelt. Slik jeg kan slappe av og kose meg på flyturen, er jo ganske redd for å fly in the first place, så da hjelper det litt på og reise i litt kosete, myke og deilige klær. Enig? Så denne gangen blir det den nye søte dressen min, kombinert med joggesko, caps og bomberjacket. Perfect choice. Gode sko er jo også et must, og dette er de aller beste skoene jeg har faktisk.

Uten navn-64 Uten navn-65
Joggedress Envii // Caps Bik Bok // Briller Bik Bok By Lene Orvik // Ryggsekk Bik Bok // Jakke H&M // Sko Asfvlt

Hva skal dere i påsken forresten? Tell me! Være hjemme, fjellet, utlandet?

13 kommentarer
    1. Heia, hmm Fairmont The Palm er det jeg har bodd på de siste gangene. Elsker det! 😀 Men det er jo litt dyrt.. Anbefaler å se på Palmen eller i Marinaen <3

    2. For meg blir det en studiepåske, men sånn er det når man skal levere inn masteroppgave 1. mai.. Deilig med noen avbrekk da, så da trykker jeg meg inn her og drømmer meg bort! gleder meg til oppdateringer fra Dubai! Vet du når det er best å reise dit? Hvordan er det der feks når det er sommer her?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg