The most perfect travel buddies

GOD LØRDAG friends! Dette er et forhåndsskrevet innlegg, da jeg er på vei i full fart til Kvadrat kjøpesenter sammen med Espen. Håper å se mange av dere der, så hyggelig at så mange deltok på spring-fresh konkurransen, men hei – hvem vil ikke vinne garderobe til 10.000,-? SEES!


Selv om jeg er på reise idag, har jeg ikke akkurat pakket med meg noe. Vi skal jo hjem igjen i kveld, men jeg må bare få vist frem de kuleste av de kule reise-buddiene jeg har! Jeg har lenge planlagt at jeg skulle kjøpe meg ny koffert, og da jeg så dette på instagram, måtte jeg bare ha! Er altså det kuleste..

Processed with VSCO with t1 preset
Perfekt koffert, både i størrelse og utseende – og veska da? HALLO. Perfekt å hapå toppen, med mac, lommebok, telefon, pass and you name it oppi. I just love it! Nå kan jeg bare glede meg enda mer til Dubai turen! Heldigvis er det med et plastcover til kofferten, slik den ikke blir ødelagt når jeg sender den avgårde på rullebåndet ♥

Processed with VSCO with t1 presetProcessed with VSCO with t1 presetMerket er Brics, og dere finner det på Steen&Strøm Travel. Got to love it, right? I die! ♥

Så nå er det snart bare og pakke kofferten og komme seg til Dubai, hehe.. Litt overivrig der kanskje, er jo fortsatt over tre uker til! Men det er lov å drømme, og glede seg!

Ønsker dere en fantastisk fin lørdag!

8 kommentarer
      1. Haha hæ? Hva i alle dager 😀 Det var da litt av et angrep ut av intet? Det er oppsettet til United Influencers som er sånn, at det kommer opp på engelsk, så det må du nesten ta med de. (Om det i det hele tatt spiller noen rolle) 😀

    1. Jeg blir helt satt ut av beundring altså. Guri for ei dame du er, og så utrolig flink du er til å ta bilder 🙂 Kan jeg spørre hvilket redigeringsprogram du bruker?

    2. Hei lene! Jeg har tenkt å reise i 3 mnds tid, og er på letings etter koffert og bag! Og dette elsket jeg!! Kan jeg spør hvor mye det kostet, og evt. om jeg kan kjøpe det på nett? Bor I Haugesund, og tror ikke vi har Steen og Strøm her, kan en kjøpe det i stavanger kanskje?

      1. Hei du 🙂 Så bra du likte det, jeg elsker det! Jeg er litt usikker på kofferten, den fikk jeg sponset, men muligens rundt en 5-7000,- om jeg skal gjette. Vesken betalte jeg litt over 3000,- for. Aner ikke, kanskje på nett, men du må nesten bare google og se <3 Håper du finner 🙂 Kan jo være Steen & S kan sende det om du betaler på forhånd 🙂

    3. Haha! The gold and black vs blue and white dress all over again! Jeg og typen min har sittet og diskuter hvilen farge bagene er i 10 min! Jeg ser helt klart at de er hvite og brune men han insistere på at de er babyblå og brun! Uansett veldig fine! Mulig flere er litt i stuss, de er hvite og brune sant?!

      1. BABYBLÅ?? Jeg dævver!! Mannfolk. DE ER FARGEBLINDE. De er offwhite og brune <3 Hehehehe…. Ler <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg