The most perfect knit

Velkommen til den nye uken ♥

Jeg har stappfull plan hele uken, og det er så deilig! Masse og gjøre, og det liker jeg. Idag var kalendergaven til Gard badedate hos Artesia etterfulgt av middag – my treat! Så vi skal på ordentlig date senere ikveld, gleder meg masse ♥ Igår hadde vi en avslappende og deilig søndag, gikk rundt i butikker på Karl Johan og tur med Poco i nesten 4 timer. Ingen stress, bare kjærestekos. Det er noe med det å gå rundt i butikkene på søndager altså, spesielt når det snør ute og begynner å bli mørkt.. Julefølelse! Fant den mest perfekte strikkede genseren igår på BIK BOK, fra Mary Kate & Ashley Olsen. DET var love at first sight. Denne kommer jeg til å bruke ihjel! Og dette er det jeg kaller et godt kjøp, for jeg vet at denne kan jeg bruke både hjemme, til jeans, tights, skjørt, kjole- you name it. Perfekt!

Var ikke den fin? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg