The last week @snapchat

Her kommer noen bilder fra snap-storyen den siste uken, kost oss så mye både på fjellet og ute på Holmen. En finfin uke ♥ Kjekt å komme litt vekk fra den hektiske hverdagen i blant, selv om jeg har jobbet på denne uken også, men det blir liksom ikke det samme jaget som hjemme i byen. Har vært så godt. Følg meg gjerne på snapchat, jeg har gjort den offentlig nå – leneorvik er brukernavnet.

Desktop4Desktop3Nå er vi på Voss, på vei hjemover til Oslo. Det har vært kolonnekjøring på Hardangervidda idag, men nå åpner den heldigvis snart opp igjen, så det passer oss fint siden vi er der oppe om en times tid. Så da er vi vel hjemme i Oslo ikveld en gang, så oppdaterer dere så fort jeg er hjemme igjen ♥

Ps : Husk at dere får – 20 % på Nelly produkter på byleneorvik ut dagen, les mer her.

2 kommentarer
    1. Som jeg har kommentert før, bildene blir alt for små til å se hverken selvet bildet eller teksten (er det derfor du gjør de så små kanskje?), og da ser jeg ikke helt poenget med slike innlegg. Hadde vært bra hvis man så bildene uten å måtte zoome inn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg