The last two days

Igår hadde jeg bloggfri dag, som dere sikkert merket. Og jeg skal innrømme at det var litt deilig. Vi har enda ikke fått tak i nett. Vi kjøpte igår, men det vil selvfølgelig ikke fungere. Så jeg må bare beklage om det blir litt lite innlegg denne uken. De siste to dagene har vi egentlig bare nytt ferien til det fulle. Plasket i bassenget, lest, spist god mat, vært i Trogir. På lørdag prøvde vi oss på en liten tur ut, men da vi kom til utestedet hadde vi bare lyst hjem, så det ble tidlig kveld på oss. Men det er deilig det. Og slappe av. Igår gikk vi inn til Trogir for å handle mat. Taco, biff, bakte poteter og mye annet godt. Og igår kveld var vel første dagen vi ikke spiste ute. Vi laget bakt potet med hvitløkssmør, biff, hjemmelaget saus og salat, og så fylte vi glassene med rødvin og koset oss ute på terrassen. Nå derimot, er jeg superklar for enda en avslappende dag ved poolen. Vi har ikke hatt èn dag med skyer på himmelen, heldige oss! Det ligger på rundt 32 grader i skyggen om dagene, og heldigvis så har vi litt vind – så vi kan ikke klage litt en gang. Nå er det bare 5 dager igjen, iiiiiiik. Denne gangen vil jeg ikke hjem. Vi har det så fint her! Bildedryss … Bikini fra Victoria Secret // Grå kjole fra Gina Tricot Henriette har på seg kjole fra H&M // Og min er fra en random butikk i Italia. Ønsker dere en herlig dag hjemme. Mange av dere begynner vel snart på skolen igjen? Noen som gleder seg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg