The last pictures from Iceland

Her kommer de siste bildene fra Islandturen. Det var med skrikende hjerte at jeg gikk tom for strøm på kameraet mitt allerede lørdagsettermiddag, og laderen hadde jeg selvsagt lagt igjen hjemme, noe var veldig trist siden jeg både skulle ta bilder og filme for dere. Derfor ble de siste bildene tatt med mobil, noe jeg håper dere kan leve med ♥ Hehe.. Men det regner jeg med! 

Shop the red dress here

Grillmarkadurinn, blueberry mojitos, 8 retter og kos med kjæresten. Bildene av alle rettene kommer senere sammen med en liten reiseguide som jeg skal sette sammen. En helt super restaurant, men av en eller annen grunn likte vi best Fishmarkadurinn. Både stemningen og maten var hakket bedre, men elsker begge stedene, så hit skal vi nok tilbake igjen.

Søndagsmorgen stod vi tidlig opp for å kjøre i retning The Golden Circle. Vi droppet Thingvellir nasjonalpark, og prioriterte heller Geysir og Gullfoss før vi dro tilbake til flyplassen. Det tok oss ca 4,5 time frem og tilbake med bil, så vi hadde ikke all verdens med tid. Men for en nydelig tur vi hadde, både kjøreturen og opplevelsene. Landskapet på Island er virkelig helt nydelig, akkurat sånn som Norge. Vi hadde nydelig vær hele turen, så det gjorde det jo litt ekstra spesielt. Det var iskaldt den dagen, så det var ikke lenge vi stoppet for å se på de forskjellige attraksjonene. Fikk knipset noen mobilbilder, før fingrene omtrent frøs til is uten hansker, og de kommer her ♥

Geysiren Strokkur En fantastisk geysir som kommer opp av jorden hvert 10. minutt, helt utrolig fascinerende å se på! Aldri sett noe lignende. Det er “power of nature det.”



Gullfoss Deretter kjørte vi videre til Gullfoss, hvor vi fikk sett en av Islands fineste fosser!

Hehe, en litt overentusiastisk turist på tur, sa du? Ikke rart man blir glad når man får se to så vakre ting på en dag altså, Geysir og Gullfoss må man absolutt få med seg når man er på Island.

Føler vi fikk veldig mye ut av turen selv om vi bare var der en helg, og det var en utrolig fin tur som jeg anbefaler dere å ta ♥ Ville bare gi dere et lite innblikk i den siste kvelden, og dagen på Island før jeg lager en reiseguide dit, for det var ønskelig ikke sant? Nå skal jeg i møte med United Bloggers, er jo ikke lenge til jeg skal blogge hos de! Hei til rent og pent design, jeg gleder meg ihjel! Håper dere også gleder dere til at bloggen skal få et designløft! ♥ Senere kjører jeg i gang en spørsmålsrunde, siden så mange har ønsket det den siste tiden.     

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg