THE LAST MODEL

Egenreklame
IMG_5386Endelig, endelig, ENDELIG kan jeg avsløre den aller siste skomodellen fra min Limited Edition skokolleksjon! HVOR rå er ikke denne? Herregud, jeg digger den så innmari. For det første så elsker jeg over the knee boots, synes det er så sexy både til kjole, skjørt eller jeans/skinntights.. Men den fargen her er bare ubeskrivelig fin! Burgunder er en av de hotteste fargene nå om du spør meg, og på en sånn type boots i tillegg. Just LOVE it. Denne blir super, super limited – og det kommer kun 40 par av den. Prisen vil ligge på 2999,-

I tillegg til dette, har jeg en aldri så liten overraskelse til dere, som jeg håper faller i smak. Jeg kommer til å kjøre et lite presale av sko kolleksjonen om to dager, førstkommende onsdag den 18/11..  150 par sko vil være tilgjengelig denne kvelden, og de første 100 som melder seg på vil få første prioritet! Her er det altså påmelding som gjelder. Håper vi sees ♥

Meld deg på presale av Lene Orvik Limited Edition her.

Sted : Vérité Aker Brygge (Grundingen 1-3, 0250 Oslo)
Dato : Onsdag 18 / 11
Tid : 17.00 -18.00
Informasjon : (Om du ikke har mobilbank, ta med bank-brikke for å gjennomføre kjøpet ditt)

I tillegg til å vise dere disse fantastiske bootsene, og invitere dere til presale – kan jeg også endelig vise dere en aldri så liten videosnutt av shooten vi hadde på The Thief. Håper dere liker den! ♥

https://youtu.be/WvNjkYVuR6w

Hele kolleksjonen vil dere få kjøpt torsdag 19/ 11 kl 10.00 på http://limited.leneorvik.no ♥

19 kommentarer
    1. Så fine sko altså! Håper jeg får kapret meg et par (eller to) 🙂 Har meldt meg på preshoppingen så jeg krysser fingrene for at jeg er en av de heldige ;*

      Et tips til Mandagsspalten er “Ukas snap”, tenkte kanskje det kunne være morro? Selv om de fleste sikkert følger deg på snap, tar du jo morsomme bilder der som fortjener litt mer oppmerksomhet 😀

      Ha en super mandag!

      Nuss fra S

      1. Så bra, tusen takk 🙂 JAA, kooom!! Da må jeg få hilse på deg, du er jo alltid så flink å kommentere 🙂 Ukens snap skal bli .-) Det var lurt 🙂 GØY!

        1. Jaaaa skulle gjerne, men har ikke fått mail om at jeg er påmeldt! Kanskje de sendes ut litt senere idag? :0

          Nuss fra S

    2. Hei Lene,
      Virkelig flott skokolleksjon <3
      Kan jeg spørre hvilken str du har i skoene? Har nemlig merket meg at vi har samme str i flere sko så det hadde hjulpet dersom jeg må bestille på nett uten å prøve. Tusen takk.:)

    3. Åhh, nydelig! Håper virkelig jeg får tak i de suede pumpsene! <3
      Men en ting, er det en kjole fra HM du har kjøpt nå som er på bildet? 🙂 Eller er det genser+skjørt? Klem

    4. Åhh, nydelig! Håper virkelig jeg får tak i de suede pumpsene! <3
      Men en ting, er det en kjole fra HM du har kjøpt nå? 🙂 Eller er det genser+skjørt?
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg