The last day

Hei leserne mine! Håper dere har det bra. Mange av dere har vel begynt på skolen allerede? Tenker det var litt godt å komme tilbake til hverdagen? Idag har vi vår siste dag her i fantastiske Villa Krohn. Trist, men godt også. Blir godt å komme hjem til hverdagen igjen. Min besteveninne Helen kommer på besøk til oss imorgen, og skal være med på Robyn konsert. Så mye å glede seg til hjemme. Jeg kommer nok til å savne og hoppe ut i bassenget, og dusje ute i det fri. Men nå har kroppen fått nok sol for en stund, og jeg begynner og glede meg litt til høsten. Gonna miss this Igår spiste vi en bedre middag, og deretter gikk vi videre for å ta noen drinker. Så sang vi så det ljomet til et band som spilte mye god musikk. Blant annet Lambada og Jambalaya. Hoho, det var god stemning. Så ble det en liten tur på et utested og deretter tok vi kvelden. Kunne ikke være helt utslitt til vi skulle nyte vår siste dag i solen. Fine Henriette :* Kjole fra Italia. Kjole H&M // Veske Zara // Sko Nelly Nå gjenstår det å pakke, og så rusler vi nok en tur til byen for vårt siste måltid i Trogir. Vi reiser herfra klokken 07.30 imorgen. Ha en herlig fredagskveld der hjemme. Så blogges vi fra Norge! Suss :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg