The last couple of days

I skrivende stund sitter jeg og Poco ute på baksiden av huset og koser oss i solen. Gard er ute og dykker etter krabber, så vi andre krysser fingrene for storfangst ♥ De siste dagene har vi gjort som alle andre på ferie, slappet av, gjort ting vi liker og gjøre, vært på båtturer, en tur på byen, spist god mat, laget en mislykket makronrøre, sett film og bare nytt livet. På torsdag kjører vi mot Oslo igjen, og tar en natt på Geilo. Blir veldig vemodig å dra herfra, har hatt det SÅ utrolig fint. Beste sommeren noensinne som Gard sier, hihi ♥ Men nå har vi ikke vært hjemme i Oslo på nesten 5 uker, så det skal bli godt å komme hjem også. Her er litt snapshots fra de siste dagene : Båttur på lørdag, hvor vi tok båten over fjorden til butikken på Kaien. Der kjøpte vi til lunsj som vi spiste mens vi koste oss i båten på fjorden. Prøvde fiskelykken igjen, men null fangst denne gangen. Makan! Fra 5-6 kg breiflabb til nada? … Tror jeg har brukt opp fiskelykken min. Hva skulle jeg gjort uten mine elskede converse? Deilig og loffe rundt i disse på øyen . . Båtlivet dere, det er søren meg så herlig! Er det noe jeg skal investere i i fremtiden, er det en båt. Så ufattelig deilig og bare rømme til sjøs når solen står på for fullt. Ship’ohoi! Tskjorten og hårbåndet er fra BIK BOK / Skjørtet er fra Styleway ♥ Idag har jeg egentlig bare brukt tiden til å ta igjen litt tapt arbeid, mens Gard har vært i møte. Så fikk vi oss en liten tur ut med båten, og nå skal jeg igjen sette igang med makronene. Gir meg ikke før jeg får det til. Basta. Dessuten har jeg sykt cravings for makroner nå ……. Ønsker dere en herlig sommerkveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg