The housewife

Nå har jeg kokkelert på kjøkkenet i noen timer. Jentene har kommet i hud, og jeg har  gitt de en etterlengtet klem, skravla går i ett og vi storkoser oss. Ikveld har jeg servert noe nytt og spennende .. På menyen sto ” Spaghetti al Profumo di Mare..” Det vil si spaghetti med scampi, chilli, squash, hvitløk,  vårløk, og fløtesaus med hvitvin. I tillegg har jeg servert foccacia. Og til dessert hadde vi sjokoladefondant med vaniljeis og jordbær. Åh, GLEDE! Ikveld skal vi kose oss. Ha en riktig fin kveld mine fine lesere. Jeg setter sånn pris på dere. Så det godt ut ? Noen som ønsker oppskrift? Nå skal jeg bare nyte kvelden sammen med mine herlige veninner, vi drikker vin og koser oss. Kanskje vi havner på byen til slutt? Først skal vi ihvertfall spille alias!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg