The dress

Nå har jeg endelig fått litt bilder fra fotografen ♥ Får flere fra festen i løpet av dagen så får dere se alle de flotte gjestene også, i tillegg lager han også en video! Spennende. Dere har jo sett kjolen tidligere, men jeg synes han har tatt så fine bilder – så må vise de frem. For en magisk kveld altså, savn på den! Den kommer jeg alltid til å huske som den beste festen ♥

Bildene er tatt av Vestgarden Foto – tusen takk for magisk innsats og superfine bilder, Frode!

_DSC8762_DSC8774-2_DSC8830-2_DSC8766-2_DSC8779_DSC8771-3_DSC8783-2_DSC8791_DSC8809_DSC8926Ble litt mange dette, kremt! Men er ikke så ofte man får ha på seg så fin kjole, og føle seg litt ekstra fin! Kjolen er lånt av Cecilie Melli Studio ♥ Accessories fra Kostymelageret, de har så mye kult!

Imorgen har jeg planer om ny vlog! Ønsker? KJØR PÅ! Sang? Klær? Annet? LOVE YA!

41 kommentarer
      1. Du skulle sett inni garderoben min ass 😀 Hehehehe den er ikke filmbar 😀 Men jeg skal rydde den 🙂 … Snart.

        1. En dag med deg er alltid gøy, eller en spørsmålsrunde. Hvis du annonserer på Snaphat i løpet av dagen, så får du garantert inn mange spørsmål 🙂 Det hadde vært veldig gøy!

    1. Åå, for noen fantastisk fine bilder!! Du var virkelig rålekker i den kjolen altså <3 Åå, gleder meg til ny vlog. Kanskje du kan vise dine all time-favoritter i klesskapet, på badet, i sminkevesken eller på kjøkkenet? Noe i den duren.. Ikke vet jeg, jeg liker alt jeg, hah!! <3

    2. Enten en dag med Lene eller en vlogg hvor du bare prater med oss om bursdagen din, hvordan du hadde det/hva du fikk/hva som skjedde osv 🙂 Det er koselig å høre!

    3. For en fantastisk fin kjole Lene 😀 Du ser smashing ut! Men du, jeg lurer på en ting – den skinnbuksa/skinntightsen du har på deg bla. i haul-videoen og på snap i dag – hvor er den fra?? Den er så utrolig fin 😀

    4. Så utrolig fin du var i den kjolen 😀
      Hvis du ikke synes det er for privat, så kanskje du kan vise oss gavene du fikk til bursdagen din i videoen? 🙂

    5. Skikkelig fine bilder! Hva med en ny spørsmålsrunde snart? Eller en vlog hvor du forteller oss litt mer om planene dine for salg og kjøp av leilighet…. Ellers er sånn “facts about me”, det er morsomt å se på!! Da kan det være 30 rare fakta om deg og ting du gjør. 🙂 alt er gøy! Liker motivasjonen om dagen! Kjør på!

    6. Elsker disse shopping-haul videoene dine, jeg altså! Blir like inspirert hver gang! 😀 Ha en herlig dag!

    7. En dag med Leneee <3 og kanskje du kunne vist hvordan du sminker deg til hverdags?
      Og i en annen vlog hvordan du krøller håret ooog fest sminke! hehe 😀

    8. Hva med en throw back med kommetarer?! At du viser frem bilder av deg selv fra du var typ 15 år til i dag, hvor du kommentarer stilen du hadde, hårsveis, sminke, hvordan du hadde det på sen tiden, osv 🙂

    9. Hadde likt “En dag i Lenes liv” vlog, for syns det er så artig å følge deg rundt og ekstremt søtt når du surrer og styrer, hihi <3 Hvor er det svarte beltet du har rundt den hvite toppen fra (den fra snap i dag) klem 🙂

    10. Du er altså så flott, smashing!

      Ønsker kanskje en mer personlig vlog denne gangen. Der du prater om livet, forventninger, planer for framtiden. Syns det er best når man kan føle at man blir mer kjent med Lene som person.

      Ellers er det gøy med innkjøpsvideo, både når det gjelder klær og interiør. Du er superflink, stå på – heier på deg!

      <3 klem

      1. Eeeeenig. Blir mye overflatisk til tider, elsker de gangene vi får høre litt mer personlig fra deg <3

    11. Ja til en dag med Lene oog mer saang 😀 men alle dine vlogger er morsomme så det har egentlig ikke noe å si hva!

    12. Den kjolen altså!! BTW hvor er øyenskyggen du har på deg på snap fra? Den som er sånn orange gull aktig? Har lett lenge etter en sånn!!
      Klem

    13. Er egentlig ikke så glad i vlog jeg, ønsker meg heller gode, litt lengre innlegg. Også skulle jeg ønske du ikke skrev om deg selv i tredjeperson hele tiden (typ “Lenemor”, “koser seg”, “hun da” osv), merker jeg blir litt satt ut hver gang. Men, det er jo din blogg og du som skriver – så det må du jo selvfølgelig styre selv – ville bare komme med litt ønsker/konstruktiv kritikk 🙂

    14. Hellu:)
      Så fantastisk fin kjole!

      Du skulle ikke prøvd deg på en challenge i en vlog da? Typ the Smoothie challenge..

      Ellers ser jeg at du har fått en del andre gode ideer:) En dag med Lene, eller en hvor du ser på gamle bilder/filmer..

      Ha en god helg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg