– The cutest thing –


Isn’t this the CUTEST little bum ever? ♥ Awh, jeg dåner. Har siklet på dette iPhonecoveret så lenge nå, og fikk det nettopp levert på døren her. Måtte kjøpe meg ny iPhone i forgårs da den andre ble ødelagt (irriterende) så det passer fint med nytt deksel nå ♥ Det er jo bare så skjønt, at jeg skulle ønske denne lille saken var levende så jeg kunne kost den ihjel, hehe.. 
Han bare : Hallo? (Med det skjønneste blikket noensinne, hihi) Jeg kjøpte min på ShopBop..  Torsdag allerede ? Det vil si – 2 dager til avreise, glede seg! ♥ Idag stod jeg opp kl 07 sammen med Gard, for å kjøre han til Drammen (NM) – BARE fordi jeg ville kjøre bilen. Awh, for en himmelsk opplevelse, og som jeg koste meg. Skal hente han også, og jeg gleder meg allerede som et barn. Nå fyker jeg rundt her hjemme, og vasker leilighet samt sengetøy o.l slik det skal være strøkent til vi kommer hjem igjen, idag får vi også besøk av Kari og lille Poco- så det blir hyggelig! Så må jeg ut å løpe noen ærender før middag med jentene mine (Helen og Malene) senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg