The Cumberland

Hei fra fine London ♥ Idag har det virkelig gått i ett med oss, og jeg har ikke hatt skikkelig nett før nå. Og heldige meg, som har fått over 50 kommentarer med gode Londontips fra dere, tusen takk! De skal jeg sette meg ned å lese nå, og så skal vi bestemme oss for hva vi skal gjøre imorgen. Føler vi må få litt ut av dagen imorgen, siden vi drar til Oakham allerede på fredag. Tilbake hit på søndag da, heldigvis. Vi booket oss inn på The Cumberland hotell, som ligger så sentralt som man kan få det. Helt øverst på Oxford Street, 1 minutt å gå til Primark ca. Kjempestort og fint hotell! Love the colours! Så dette hotellet kan jeg absolutt anbefale ♥ Kom til London i 9 tiden lokal tid idag, så da var det bare å komme seg til hotellet, sette fra seg bagasjen og spise frokost ute i solen. Ellers har vi faktisk bare gått rundt i hele dag, sett oss litt rundt, tatt et glass vin/en øl, spist lunsj (på et vegetarsted uten at vi visste om det..) og idag har faktisk Gard vært den som har handlet, jeg har ikke kjøpt ÈN ting. Var ikke i shoppinghumør idag, men imorgen! Åjadda, da er det min tur, hihi. Skjørt ,topp & blomsterkrans fra BIK BOK / Sandaler Pimkie / Veske Carla Saade Har gått både i Bond Street, Regent Street og på Oxford Street idag, så vi har fått med oss en god del, også måtte jeg jo vise Gard Piccadilly Circus også .. Fint og varmt her i London, akkurat passe temperatur. London er så sjarmerende og koselig. Synes ikke det er så stort som det virket før lengre. Har kanskje noe med at NYC er mye større, og at det ikke er så lenge siden jeg var der.. Nå skal vi hive oss i rundt, for klokken 21, har vi bord på Hakkasan. Visste ikke det fantes to stykker her i London, og håper virkelig jeg har booket på den beste. Vi skal spise på Hanway, er det bra der? ♥ Kos dere videre denne onsdagskvelden, så skrives vi imorgentidlig! XXX

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg