The charming Riviera

Magiske morgensol!

Tenk å våkne opp etter en god natts søvn, dra gardinene til side og lukke opp dørene til balkongen. Det første som møter deg er morgensol, deilig sommerlukt og fuglelyder. Er det mest magiske, altså. Verden er et nydelig sted ♥

Og det, etterfulgt av en fantastisk fransk frokost, i idylliske omgivelser. Jeg gir meg ende over! Vi er heldige, og jeg og Helen har virkelig nytt hvert eneste øyeblikk. Kvalitetstid, avslapping og bare kos! Samt MYE latter. Savner henne allerede, godjenta mi!

På dag to (tirsdag) dro vi til Club 55, som ligger på stranden. Både beach og restaurant i ett. Brukte vi store deler av dagen der, før vi dro tilbake til bassenget på hotellet og delte en flaske prosecco i kveldssolen. Sånne øyeblikk ♥ Bestemte oss for å ta en kos kveld, så det ble godteri og pizza i sengen. Deilig og bare slappe helt av.

Club 55


Kos på hotellet

I går stod vi opp tidlig, og kjørte fra St.Tropes til Cap d’ail, og til nydelige La Mala. Jeg har vært der før, men måtte tilbake og ville gjerne vise dette stedet til Helen. Der koste vi oss store deler av dagen før vi kjørte tilbake til flyplassen. Denne ferien var akkurat det vi trengte, lave skuldre og kos. Og det var superdeilig å komme hjem til en dusj, og nyvasket sengetøy.

Elsk på den franske rivieraen, ferdig snakka. Den skal utforskes mer, og mer, og mer!

I dag har jeg hentet Levi, og hun skal være hos meg leeeeenge, så gjett om vi to skal kose oss ♥ I ettermiddag blir det langtur, og bare kos hjemme i sofaen etterpå. Ønsker dere er kjempefin helg!

21 kommentarer
    1. Ser heeelt fantastisk ut!! Dette stedet vil jeg absolutt oppleve en gang!! Herregud, må le litt. Jeg var på utestedet Nox på lørdag når jeg var i Oslo, og fant ut dagen etter at du hadde vært der også, da de la ut masse gjestebilder fra utestedet. Holdt på å le meg ihjel. Uflaks for min del altså, at jeg ikke så det før. Jaja, sånn kan det gå! <3 hihi

      1. Haha nei så gøy! Ja vi var en liten tur på Sollihagen, på taket der 🙂 Håper du koster deg <3

    2. Den nydelige gulstripete skjorten – hvor er den fra? Mulig den er finere på flotte deg enn meg men føler allikevel at jeg bare MÅ ha den

    3. Herlige bilder og jaaaaa elsk på den franske rivieraen 🙂 Og helt genialt at det er så kort flyreise, 3 dagers tur er helt perfekt noen ganger 🙂 God helg til deg og Levi ❤️

    4. Hei Lene 🙂
      Det ser ut som du har veldig lekre bein, hva gjør du med dem? hvprdan blir / er du hårfri? 🙂 god sommer

      1. Hehe, jeg trener nesten hver dag 😀 :-* Snill du er! Hårfri = shaving i dusjen, enkelt og greit 😉 KLEM

    5. Hei Lene, hvordan redigerer du bildene dine så fint? Synes spesielt at fargene på bilde nr. 2 (av frokosten) var utrolig fint <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg