The brow guide

Ikke annonseinnlegg / men behandlingen er sponset

Veldig mange spør spørsmål angående brynene mine om dagen. Ja – jeg tattoverte de før, men etter at jeg oppdaget BrowRehab, og så bilder av ødelagte bryn på instagram som de på magisk vis tryller frem til helt nydelige, naturlige bryn, bestemte jeg meg for at jeg heller ville prøve å få naturlige bryn istedet jeg også. Jeg var fornøyd med de når de var tattoverte altså, men det er jo enda bedre om jeg kan ha mine egne bryn. Det er jo ingen hemmelighet at jeg ødela de når jeg var tenåring, og har aldri hatt troen på at de noensinne skulle komme tilbake, men etter hjelp fra min kjære Susy på BrowRehab, har jeg altså skjønt at dette faktisk er mulig! Halleluja. Jeg har anbefalt dette til de fleste venninnene mine, og mange av de går også dit for å få fikset sine, og – er også superfornøyd.

Det har tatt- og tar lang tid før brynene blir optimale, men det gjelder altså å være ganske så tålmodig. De har vokst og blitt mye bedre allerede, og første gang jeg besøkte Susy var vel i oktober. I mellomtiden, mens de vokser seg til, er det jo viktig at man har en god brynskygge og kost, slik man kan fylle inn der det trengs.

Uten navn-7
Meg og Susy i Dubai ♥ Jeg tok henne med som makeupartist, fordi hun for det første er dronningen av bryn, og også fordi hun er helt rå på makeup!

Jeg vet at mange av dere sliter med brynene deres, og derfor spurte jeg Susy om hun kunne være så snill å lage en øyenbrynsguide til dere.  Og det ville hun, snill som hun er ♥

Uten navn-10
Vår signatur behandling heter brynsløft og varer mellom 45 og 60 minutter.

Når vi gjør et “brynsløft” bruker vi en mild hard wax til å fjerne dun rundt bryn, “permanent” farve fra refectocil for å farve brynene og napper til en form som passer ditt ansikt. Denne behandlingen koster 650,-

Vi har også en annen behandling som heter petit Express og er ganske lik brynsløft, men UTEN voks for de som ikke tåler det eller rett og slett ikke trenger å vokses. Den varer i 30 minutter og koster 400,-.

Spesielt kjente er vi for å “trylle” frem igjen bryn etter mange års overnapping. Vi anbefaler at man bruker en olje (les castor oil ) som er en helt ren organisk planteolje som stimulerer hårvekst på bryn vipper og hodebunn.
Denne vil gi resultater etter ca 4-6 uker. Vi anbefaler kunden å la være å plukke selv de første månedene mens de sparer ut igjen sine naturlige bryn for å få best mulig resultat.

For å se før og etter bilder sjekk oss ut på instagram : browrehab_oslo

Booking av timer:
Tlf : 22 55 16 00
Online : browrehab.bestille.no

Rabattkode ♥ BrowRehab vil gi dere -10 % om dere bestiller brynbehandling gjennom meg. Når dere ringer og booker, sier dere bare at dere leste om de på min blogg, og dermed får dere avslag på behandlingen.

Uten navn-8
Ikke overplukk! Fyll gjerne inn bryn før du napper overflødig hår. Da unngår du å ta for mye.

IKKE klipp! Det skaper hull og ujevnheter. Hårene vokser i forskjellig tykkelse og blir “krøllete”.

Bestill fult brynsløft. (Farging, voksing av dun og forming med pinsett)

Ha tålmodighet, man får ikke perfekte bryn ved første brynsløft. Bruk Castor oil hver kveld og sov med det.

Etter 4-5 uker kan du bestille en petit express for å følge opp. (Farge og forming)

Uten navn-9
Med mindre du har rødtone i ditt hår skal du alltid ha sminke i en kald tone når du fyller inn.

BrowRehab anbefaler å bruke makeup fra Anastasia Beverlyhills – dip brow. En creamskygge som legger seg både på huden og på brynene slik at de vil se fyldigere og mer naturlig ut. (Disse produktene kan kjøpes i salongen, og de hjelper deg å finne riktig farge til brynene dine)

Påfør creamskyggen med en angelbrush (tynn skrå kost, gjerne syntestisk) på underkanten og begynn midt på brynet.  Fortsett utover med å følge brynskanten, og deretter dytter du skyggen oppover i vokseretningen. Bruk hånda som palett, slik du ser hvor mye du tar på. Less is more, kan fort bli for hardt om du tar for mye skygge. Om du har litt lengde på brynene, er det fint å bruke en blank bryngel over, slik de holder seg der de skal.

Legg på en lys concealer på undersiden av brynet langs kanten. Dette gjør at brynene kommer bedre frem, og ser renere ut.

Her har jeg nettopp vært og ordnet brynene mine hos Susy, dette var rett før Dubai. Brynene mine begynner som sagt å bli mye bedre, men jeg pleier ikke å gå uten sminke på de, helt enda, fyller inn med litt farge hver morgen.. Men det blir det blir! De har blitt myyye bedre siden oktober altså!

Uten navn-11Håper dette var nyttige tips? Tenkte det kunne være morsomt og gjøre et litt annerledes innlegg, med tips fra noen som virkelig har peiling. Om dere lurer på noe, kan dere jo spørre her – så kan jeg videreformidle til Susy.

Nå skal vi ut å gå på ski, helt fantastisk vær ute idag. Gledes!!

18 kommentarer
    1. Du må jo nesten vise et nærbilde av brynene dine uten noe på, slik at vi får en idé om det funker eller ikke? Synes det er litt mistenkelig at du ikke gjør det i et slikt innlegg :/

    2. Supert innlegg! Brynene dine er råfine, sjekket ut instagram, jentene på Browrehab kan virkelig med bryn ser jeg! Hva slags farge på dip brow bruker du? Klem:)

    3. Hvor kjøper man den oljen? Bruker du den selv, Lene? og hvordan syns du den er i forhold til swiss lashes?:)

    4. har selv vært hos brow rehab,det er helt utrolig hva disse jentene får til! Jeg er kjempe fornøyd og kommer absolutt til å dra tilbake! 🙂
      Bruker også casteroil,lest mye positivt om den så gleder meg til å se resultatet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg