The breakfast club

God morgen, og fin søndag til alle ♥ Nå har jeg nettopp hatt jentene fra Midsund på frokost, utrolig hyggelig med kvalitetstid, de dro nettopp avgårde for å ta flyet hjem igjen. Det har vært en så fin helg. Igår var vi på lunsj sammen, og på kvelden var jeg med Ålesundsjentene, drakk vin og tok en tur på byen. Så helgen har vært full av kos og kvalitetstid med alle jentene. Helt herlig! Helen og Malene er her enda, og vi skal snart ut på en søndagstur til Yummyheaven, ingen søndag uten snop sier jeg bare!  Har helgen deres vært fin?





Idag må jeg egentlig bruke søndagen til å jobbe, men jeg kjenner at jeg helst kunne tenkt meg å ligge langflat på sofaen med godteposen min, Lilyhammer og god mat. Vi får se om jobben får vike til fordel for det. Gleder meg sånn til neste uke, lanseringsturne OG lansering, IIK!!  Ha en nydelig dag alle ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg