The beginning of 2013

GOOOOD DAGEN, og godt nyttår til alle fine!! Håper dere hadde en fin feiring igår?? Det hadde vi. Nydelig middag hos foreldrene til Rolf Ivar, dessert, raketter og deretter nyttårsfest hos ett vennepar av oss. Vi var rundt 12 stk, og det var utrolig kos! Tenk, nå er vi kommet til 2013, årene, månedene, dagene og timene flyr avgårde. Og vi har så mye å glede oss over! Jeg har startet 2013 med en lang, deilig dusj, pakking av kofferter, og nystekte baguetter med crabsticks. Mmm! Nå blir jeg snart hentet, og skal kjøres til flyplassen. Nå venter Oslo, og jeg gleder meg veldig – men det er jo alltid er veldig trist å dra fra Rolf Ivar . . Men, det ligger en hel drøss med varer å venter på og bli sendt ut til dere fininger, så jeg må rett til Oslo for å jobbe. Ha en STRÅLENDE fin 1 nyttårsdag! Nyttårsklemmer til dere :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg