The Balm

Et tips til alle sminkeglade jenter der ute : Coverbrands har  – 20-50 % på alle produkter fra The Balm fra og med idag. Salget finner du ved å klikke deg inn her Jeg har selv mange favoritter fra The balm. En av mine elskbare rosa leppestifter (denne er det litt ising i på begynnelsen, herlig) Herfra .. Fargen heter gossip. Anti-shine pudder som jeg bruker i pannen når jeg sminker meg om morgenen. Holder utrolig godt! Herfra .. Shimmer, highlighter og øyenskydde i ett. Jeg bruker den som highlighter på kinnbeina, og øyenskygge hver eneste dag. Love this. Gir så fin glød. Den får du blant annet kjøpt her .. Håper dere setter pris på sminketips i hverdagen jenter :* Ønsker dere en fin kveld videre. (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg