That’s hot

Hei fra luften! I skrivende stund flyr jeg fra Oslo til Tromsø. Jeg skal dit å gjøre en jobb idag, det gleder jeg meg til ♥ Og mens jeg sitter her og titter ut vinduet, sitter jeg også og planlegger neste steg i leiligheten. Den begynner jo å bli ganske så ferdig, men det gjenstår jo på en måte alltid et eller annet. I “kjøkkenavdelingen” skjer det ganske mye, både speil, lamper, marmor, og nå – glassveggen som rammer det hele inn (tusen takk for superherlige kommentarer fra dere på innlegget forresten, dere er gull!)

Når det da skjer så mye som det gjør på kjøkkenet, “faller” stuen litt bort og blir litt “tam” i forhold. Jeg vil skape en motvekt til kjøkkenet, og jeg vet akkurat hva jeg skal gjøre. Jeg skal ikke avsløre det- for det hele skal presenteres i en vlog, tenkte jeg! Gøy å ta dere med i prosessen. Jeg skal skape en helt egen atmosfære i stuen og gjøre det lille ekstra for å få den til å SKINNE. Misforstå meg rett, jeg elsker stuen, men den er ikke ferdig enda- og nå har jeg endelig bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Er det noen som vil gjette?? Gøy hvis dere treffer!

Anyways – selv om helheten er hemmelig enda, skal jeg avsløre litt. Jeg har nemlig bestemt meg for at jeg skal ha to hotte mannfolk på veggen min. Fordi – dette er en jente leilighet, og fordi jeg synes disse bildene er supersexy, edgy og ikoniske. Jeg brukte ganske lang tid på å finne disse, og på å bestemme meg – men jeg er veldig fornøyd med valget.

Hei hei!

Alle disse tre fant jeg hos Etsy, og rammene til har jeg bestilt hos Ellos. Link til posterne får du ved å klikke på lenkene som kommer her ; Roger Moore, Shaken Not Stirred – James Dean, Classic Chanel Photo & James Dean, Classic Photo Poster (de heter sikkert noe annet de to siste, jeg bare fant på noe, haha!) Gleder meg rått til å få opp disse her på veggen, det blir helt strålende. Greit å ha noe flott å hvile øynene på hææ?

56 kommentarer
    1. Tipper det blir en gull-vegg, enten tapet eller San Marco-maling, for å bygge litt videre på gull-detaljene på ovnen 🙂

    2. Hei Lene! Du har fått det så utrolig fint i leiligheten din! Blir så spennende å følge med på resten. Lurte på hvor vedkurven din er fra? <3 Kos deg masse i Tromsø 🙂

      1. ÅH det er så kult det!! <3 Dødskult faktisk, tror jeg kunne funnet på å gjøre det om jeg hadde noe litt større 🙂 Men her inne tør jeg ikke <3 Men godt forslag!

      1. Jeg vurderer teppe faktisk – men har ikke heelt lyst å skjule gulvet. Så må tenke litt på det 🙂

    3. not hot, sier jeg bare. hvorfor ikke heller investere i et maleri av noe slag? hadde ikke skadet med litt farger i stuen.

      1. Jeg vil ikke blande så mye farger inn her faktisk.. Men det er jo meg 🙂 <3 Jeg får se om jeg skal investere i et maleri i fremtiden <3

    4. Synes egentlig den veggen fortjener ett stort abstrakt maleri:) Ble veldig fint med litt farge på puffen

      1. Takk, jeg elsker den dype, oliven-typ fargen <3 Jaa.. Jeg må kanskje prøve å interessere meg for maleri fremover.. Er så dårlig på det! 😀

    5. Hvorfor ikke bare forstørre et svært bilde av deg selv i flotte omgivelser. Det er både personlig og gir mye bedre inntrykk av deg, leiligheten og atmosfæren. Du har jo masse bilder av deg selv så hvorfor ikke?? Er så lei det der sort hvit bildene som absolutt alle, jeg mener alle, har. Ikke si at det er din smak for det er alles smak akkurat nå. Vær modig, vær personlig og gjør noe uventet.

      1. Åh så søt du er- jeg vet ikke om jeg hadde vært komfortabel med meg selv på veggen faktisk .. 😀 Tror jeg hadde blitt lei, hehehe. Men ikke et dumt forslag <3

    6. Jeg tipper en vegg i gull! Enten lakkert eller en skinnende/glitrende tapet 😀 …..litt enig med noen andre her at det hadde vært kult med et stort lerret eller maleri på veggen istedenfor de du allerede har kjøpt, men mye mulig jeg tenker annerledes når vi får se det endelige resultatet 🙂 Når blir stua ferdig tror du ?

      1. <3 Takker for tips Bell 🙂 Jeg er nok litt mer sånn enkel når det kommer til ting på veggene.. Kanskje jeg som ikke tør å prøve?! IIIK. Men prøver mannfolka først, hahaha – så ser vi!

      1. ÅH ja det er det flere som har tippet på instagram faktisk. Men neeei 😀 Ikke denne gangen 🙂 <3

    7. Tror du skal lage en kontrast vegg! Tipper du maler den veggen bak sofaen i en mørk farge/svart tone 🙂 Det hadde blitt fint!

      Du har så sinnsyk fin leilighet! Så kreativ du er! 🙂

    8. Heii! Fantastisk fin leiligheten har blitt. Får masse inspirasjon av å lese bloggen din, både interiør, klær, mat osv 😀 Jeg tipper du skal ha en sånn trevegg eller treplate med svart mønster slik som de har på the juicery – tror det hadde blitt helt rått! Gleder med til vlog – og JA til mere vlog, du var så flink en periode 🙂

      1. ÅH, jeg ELSKER den veggen. Skulle ha den bak sengen – men ble stor seng i stedet hihi 🙂 Men ikke et dumt forslag! JAA til mer vlog, det er jo så gøy!! Men.. Ja, jeg skal få satt i gang altså <3

    9. Fin stue ikke gjør alt for mye liker stram stil. Eneste jeg ikke har helt sansen for er sofane sorry men vær sin smak. Viktigeste er at du liker den

      1. Jeg liker det stramt, men lunt 🙂 Sofaen elsker jeg, men som du sier – forskjellig smak og DET er lov <3 Det er den mest behagelige sofaen jeg har hatt, uten tvil! 😀 <3

    10. Vanskelig å tippe men mere farger/kontraster i form av bilder, lamper eller noe…

      Kunne du ha laget et slikt how to get innslag der du sammenligner hva du har kjøpt med en budsjett utgave, altså billigere ting men i samme stil. Skjønner jo at du har mulighet til å kjøpe de litt dyrere tingene men for de av oss som er litt mer på budsjett men likevel elsker stilen er det gøy å finne noe tilsvarende til en billigere penge 😉

      1. Åh det hørtes ut som et veldig fint innlegg Marie 🙂 <3 Det skriver jeg opp!

        Kontrast er nok riktig ja 🙂

        1. Google Ellie Cashman. Hadde vært så mye finere enn dempet sort. Den har jeg hatt på noen vegger selv, synes det bare ble mørkt og dystert. Og du er jo glad i blomster og planter har jeg skjønt.

          1. Åh ja den var fin! Litt mye bare ift at det skjer mye i leiligheten ellers <3 Så blir nok svart vegg denne gangen, men tusen takk for tips <3

    11. Woooow du er virkelig flink når det kommer til interiør Lene! Liker denne leiligheten og stilen du har valgt her mye bedre enn i den forrige leiligheten også 🙂 så noen over her kommentere murvegg (eller brickwall?) DET tror jeg hadde blitt superstilig og gitt enda mer New York feeling 😉 gleder meg til å se hva du finner på!

      1. Tusen tusen takk Madelen <3 Jeg er litt enig (ift til den andre) enda mer meg! 🙂 Brickwall hadde vært kuuult, men litt for "kaldt" føler jeg? <3 Men supert forslaaag, si <3

      1. Nei det hadde jeg ikke turt <3 Ikke i denne, hadde den vært større, så kanskje! <3 Men enig – det er jo utrolig kult!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg