That yellow one

Processed with VSCO with a5 preset
♥ The perfect jacket

Jeg har uten tvil funnet min favoritt for sesongen. Det sa bare “pang” da jeg så den i butikken. Synes den skiller seg ut, er noe for seg selv, og kan kombineres med på mangt både nå og når sommeren slår inn for fullt ♥

Denne skal brukes til dag antrekk, kalde sommerkvelder, til fest, bryllup, festivaler .. Kan brukes til alt! I tillegg blir den jo også veldig fin utover høsten ♥ En god “investering” i garderoben. Og vet dere hva? Den koster bare 559,- ♥

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Jeg skal i festival-bursdag i kveld, og tenker at jeg vil bruke denne. I kombinasjon med noe svart, hvitt, gull-sjalet på hodet og frynsevesken fra YSL. Ikke dette antrekket jeg har på meg her, men i samme “farger” og litt mer festival-aktig.

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset
You like it? It’s just SO cute 

Følg meg på instagram / snapchat : @leneorvik og fb-page leneorvik.no

20 kommentarer
    1. Så utrolig flott du er Lene! Kan jeg spørre om du vet om jakken finnes på nettet? Finner den ikke 🙁 og hvilken størrelse har du?

      PS. Gleder meg til resten av leilighetsvideoen, du er jo SÅÅ flink.

    2. God helg, sweety!
      Planer for helgen? Jeg skal til Ålesund nå, besøke en venninne for helgen. Såå lenge siden jeg har vært der.
      Wow, litt av en jakke. Den var mye finere når den kom på! Til mer jeg ser på den til mer jeg liker den 😀
      Du har vel ikke funne ut hva modellen på Prada brillene heter?

    3. Så fin den var! Men jeg lurer på hvor buksen din i dette antrekket er fra? Er det jeans eller hva slags kvalitet er det? 🙂

    4. Så fresh jakke 🙂 Jeg holder på å planlegge utdrikningslag til Riga i sommer, og kom på at dere hadde for Henriette der. Lurer derfor på om du har noen tips til utesteder? God helg til deg 🙂

      1. Takk! ÅÅ så gøy 🙂 Hmmm, hjeeelp! Hvaaa var det det het da…? Aner faktisk ikke! Men jeg googlet meg frem og det skulle være det beste i Riga da, men det sier vel alle om sitt utested 😀 Hehe.. Nei, jeg er faktisk helt blank! 🙁 INNSHILL!

    5. Den var fin men for guds skyld ikke til et bryllup…. Har sett en på Zara men syns den ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Smak og behag. God helg 😀

    6. Hei Lene! Kan du være så snill å fortelle meg hvilken øyeskygge du hadde på deg fredag kveld på snap chat? Den var så utrolig fin 🙂 Ha en strålende helg 🙂

      1. Heia! Du, det var en mørkerød blush faktisk! 😀 Fra Mac! Husker ikke navnet, men en dyp rød en 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg