THAT WEDDING

Kjole og hårstyling er sponset
IMG_0957
Yesterdays wedding look. Dress from OOTD.

Hei, hei, hei fine dere ♥ Endelig kommer en oppdatering her i fra! I skrivende stund har jeg funnet meg godt til rette i sofaen, med dyna og macen. Det har vært en lang uke, og sofaen har jeg knapt sittet i siden forrige uke.. I går var vi i bryllup, og det var helt nydelig! Vi var i bryllupet til Mr og Mrs Høili, og det var helt magisk! Dere som følger meg på snap fikk sikkert med dere litt av hvert, hihi! Brudeparet var nydelige, brudepiker og forlovere også. Vielsen, utenom det vanlige – helt fantastisk! Bruden gikk opp kirkegulvet med faren sin til Mirror av Justin Timberlake, sunget av et vanvittig dyktig kor! Innimellom slagene fikk vi servert sang fra både Lion King og Aladdin, og på slutten slo koret til med Sing Halleluja! Så kult! Festen ble holdt på Continental og det var Glenne Wedding som arrangerte alt. For en kveld! Nydelig mat, og 7 etg brudekake som var høyere enn meg selv! Takk for at vi fikk dele denne dagen med dere Dag og Kristine, dere er så flotte, snille og godhjertede. Heier på dere! ♥

Desktop2Var hos aller beste Elisabeth Enger, Hendrix Hair Torggata og fikk verdens fineste flette i går.
TAKK! Du er best.
Desktop1 Nylig oppdatert Nylig oppdatert2Nylig oppdatert1Herlig dag med fine folk! ♥ Mer bilder av kjolen kommer senere!

 

4 kommentarer
    1. For en nydelig brud! Og du var jo også utrolig fin! Jeg så deg på steen & strøm i forrige uke, ble litt overrasket for du er jo (om mulig) faktisk enda penere i virkeligheten du 🙂 Jeg lurte forresten på hvilke leppestift du bruker her? Perfekt nude!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg