That tan!

Reklame – i samarbeid med Good For Me


Jeg skal med hånden på hjertet (og ja – jeg lover!) si at jeg ikke kan huske sist jeg ble så brun en sommer som jeg har blitt i år. Ikke bare brunere, men veldig fort brun! Flere som har kommentert det faktisk. Og da svarer jeg hver eneste gang at det er Betakaroten Gold sin fortjeneste. For det er det!

Brun, bliiii´ og sminkefri!

Nå skal jeg bare ramse litt opp mine erfaringer fra årets sommer. Jeg har tatt Betakaroten som en “vane” i flere år, men først dette året begynte jeg med Betakaroten Gold, og den kommer jeg til å fortsette med for å si det sånn! Jeg synes jo det er veldig fint og fresht og være naturlig brun jeg da ♥ Før brukte jeg vanlig Betakaroten, fra samme merke. Byttet til Gold fordi jeg var nysgjerrig på hvilken effekt den ga vs den første. Synes denne her virker mer effektiv, og har aldri fått så gode resultater før nå i sommer.

Over til oppramsingen ift mine erfaringer – og da skal jeg bare si én ting først. Jeg har sluttet å like og ligge å sole meg i timesvis. Synes det er deilig i blant, men klarer ikke i lengden. Men når man er ute hele dagen, stuper og bader, er på båt, på sup, etc – så blir man jo like brun likevel. 

Denne sommeren ;

  • Har jeg blitt raskere brun enn noen gang før! (Som jeg sa, flere har kommentert det)
  • Jeg har blitt mye mørkere brun! Jeg synes nesten at magen min var litt svart i Italia.. (Ikke?) … Ha ha.
  • Jeg har fått enda mer farge i ansiktet enn før
  • Jeg har ikke blitt solbrent! (Bortsett fra én dag i Ibiza – men det kunne jeg for selv for jeg glemte å smøre meg når vi var på båt! …)
  • Jeg har ikke fått en eneste soleksem-prikk! Ikke én! Og det er helt utrolig for å være meg gjennom en så lang sommer med så mye sol. Det viser jo virkelig bare at det faktisk fungerer – noe jeg er veldig glad for. For soleksem unner jeg ingen.
  • I tillegg til at jeg har blitt fortere brun, og dypere brun – så er jeg fortsatt ganske så brun enda! Og dere vet jo hvordan det er, så fort man setter seg på flyet hjem, så forsvinner brunfargen i takt med farten på flyet, hehe. Jeg må faktisk si at jeg føler meg jevnt over ganske brun enda, og det en uke etter at jeg kom hjem (ikke vært i solen siden.) Og det beste! Ansiktet er fortsatt brunt med masse fregner. Det elsker jeg. Ansiktet er jo det stedet hvor man først mister farge (føler jeg?) Fortsatt brun og veldig blid her altså. I solnedgang ♥Vakreste Formentera

Betakaroten kommer jeg til å fortsette å ta resten av året også. Betakaroten omdannes til A vitamin i kroppen som har positive effekter på huden.

Betakaroten skal også bevare fargen lengre, noe den absolutt har gjort for jeg er fortsatt brun etter sommerferien ♥ Så da blir det fresh brunfarge også utover høsten.

Om dere vil prøve sammen med meg, så kan dere bestille via denne lenken til hele -40% avslag på første bestilling! Ja ja ja – og det kan vi like! Min boks står i baderomshyllen ved tannbørsten – så jeg husker å ta en hver morgen.

25 kommentarer
    1. Hei! Husker du nevnte noe om pigmentflekker. Er det det du har rundt leppene (leppekanten) på første bildet?

    2. Fint å være brun men betakaroten kan også gi flere pigmentflekker. Det ser ikke særlig fresh ut med flekker i ansiktet å velger heller faktor 50, solhatt og selvbruning! Det burde du også vurdere.

      1. Nei det har jeg ikke opplevd med Betakaroten, hvordan vet du dette? Har du opplevd det selv ? 🙂 Jeg synes det er fint å få farge og fregner i ansiktet jeg. Bruker 50 i solkrem hver dag!

          1. Nei, i fjor eller året før 🙂 Brukte en krem som gjorde at det meste forsvant 🙂 Men har litt igjen over brynene og rundt leppene:-) Ikke noe mer som har kommet!

    3. Jeg burker også betakaroten gold fast! Føler akkurat det samme som deg 😀

      Har du forresten microblading på brynene dine? De ser fine ut 🙂

      <3 K

      1. Så herlig! Veldig bra du også føler det samme <3

        Ja, det har jeg! Gjort hos WowBrow 🙂 Klemmer

    4. Men kanskje du er brun siden du har vært så mye på ferie ved havet.man blir oftere mere brun ved havet…merket ikke noe av betakaroten men bare vært hjemme da..

      1. Har du tatt Betakaroten lenge? Og vært mye i solen? 🙂 <3 Ble veldig brun her hjemme i Oslo også, selv om jeg ikke var ved sjøen :-*

    5. Ser du har fått pigmentflekker,eg har samme…solskada hud.Du som er så mykje i sol,må passe godt på huda di.Det er skikkelig plagsomt med pigmentflekker..dei kjem stadig tilbake ..Meiner ikkje noke stygt med å kommentere det,eg har sjølv eit kart i panna og pigmentbart på overleppa…det starter som søte fregner,men så vert det berre meir flekkete etter kvert.

      1. Ja, men det har blitt bedre enn det var i fjor og året før faktisk! Laget et innlegg om en ansiktskrem som har hjulpet på, Illuminate fra Crystal Clear 🙂 <3

    6. Du har ikke blitt solbrent pga betakaroten, bortsett fra den ene dagen da du ikke var flink å smøre deg? Unnskyld meg, men betakaroten gjør ikke at du ikke blir solbrent, leksa her er å smøre seg ofte med solkrem som har høy faktor.. Ser du har reklamert tidligere for solkrem med faktor 15, ikke rart man blir solbrent og får pigmentflekker/rynker med så lav faktor..

      1. Nei, jeg har aldri ment at den ikke gjør meg solbrent 😀 Men at den forhindrer solbrenthet 🙂 Jeg bruker både 30 og 50 i solfaktor 🙂 God helg!

    7. Hei:) jeg prøvde meg på betakaroten for flere å siden og det var det året pigmentbarten kom 🙁 jeg vet ikke om det har sammenheng, men tørr ikke å prøve igjen. Har du merket noe til det?

      1. Hei – nei jeg tror ikke det har sammenheng, uten at jeg er noe ekspert. Legen min sa det kom at p-piller 🙁 Og med alderen …….

    8. Man trengte ikke betakaroten for å bli brun med den sommeren som har vært i år. Det finnes forøvrig ingen studier som viser at man blir brun av betakaroten på boks. Spis gulrøtter i stedet! Og at betakaroten skal gi beskyttelse og fungere mot soleksem og solbrenthet medfører ikke riktighet. Studier viser forøvrig at det er en sammenheng mellom tilskudd av betakaroten og lungekreft. Så denne typen reklameinnlegg skulle jeg ønske bloggere kunne holde seg for god til.

      1. Viktig her og få med at betakaroten hviser sammenheng med lungekreft dersom du røyker, ikke bare generelt.

    9. Betacaroten er et must! Jeg tar det året rundt, og har som du heller ikke fått soleksem etter at jeg begynte å ta Betacaroten 🙂
      Har også sett tydelig effekt på sønnen min, ha fikk soleksem hvert eneste år til tross for riktig bruk av solkrem . Etter at han begynte å ta Betacaroten blir han mye dypere brun og har ingen tegn til soleksem lenger.:)

    10. Dere er flere bloggere som anbefaler det.. Jeg brukte akkurat denne typen betakaroten du anbefaler i to mnd før sommeren og før jeg dro på ferie. Jeg ble ikke brunere enn jeg har vært tidligere, jeg fikk soleksem som jeg alltid får og fargen forsvant fort etter ferien. Så det funket ikke for meg dessverre 🙁 derfor skjønner jeg ikke hvorfor alle dere bloggere får sånn effekt av det?Jeg tror det er fint at folk vet at det er individuelle forskjeller på betakaroten og ikke nødvendigvis funker for alle.. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg