That sweater

Love this Kashmir sweater from Zara ♥

God mandag herlige dere ♥ En ny, og spennende uke i vente. Liker mandager godt jeg, deilig og komme igang igjen! Igår ble det kino på oss, og jeg må bare anbefale dere å se “Gone Girl,” beste filmen jeg har sett på lenge. Denne uken skjer det mye spennende, jeg skal dele en liten nyhet til med dere ifb lansering av kolleksjonen ♥ I tillegg skal jeg ha lanseringsfest på Bar Tjuvholmen på fredag, hvor jeg har invitert over 140 mennesker! Gleder meg helt vilt til det! Genseren på bildene fikk jeg kapret meg på lørdag, Hanne hadde den på seg sist jeg så henne- og jeg ble helt forelsket. Det er 100 % Kashmir, og det kan man se på kvaliteten lang vei. Dette er en genser jeg kommer til å ha i garderoben i flere år! Elsker alt ved den, formen, fargen, kvaliteten. Love ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg